0180-662022

Bel

06-18415766

WhatsApp

info@vermeulen-autoschade.nl

Mail

“Ze nemen alle tijd voor je en zijn erg vriendelijk. En de service is eveneens uitstekend. Het zal niemand verbazen dat ik Vermeulen Autoschade bij iedereen aanraad. Dochter Bridget is al evenzeer tevreden. De auto glimt weer en…. ze heeft een lekker snoepje mogen pakken uit de grote snoeppot op de receptiebalie. “Lekker hoor!”

Pieter Prins en zijn dochter Bridget komen hun Mazda 6 ophalen. “Die ziet er nu weer prachtig uit”, grijnst de eigenaar. “Dat was wel even anders toen we hem kwamen brengen voor schadeherstel.” “Een moeder van een vriendinnetje van mij had haar fiets naast onze auto gezet”, vertelt Pieter’s dochter Bridget. “En toen viel de fiets om en kwamen er krassen op onze auto. Jammer hé?! Maar gelukkig is hij weer mooi gemaakt. Je ziet er niets meer van.”
Vader Pieter is zeer te spreken over het schadeherstel. “En zeker ook over hoe we hier werden ontvangen”, zegt hij. “Ze nemen alle tijd voor je en zijn erg vriendelijk. En de service is eveneens uitstekend. Het zal niemand verbazen dat ik Vermeulen Autoschade bij iedereen aanraad. Dochter Bridget is al evenzeer tevreden. De auto glimt weer en…. ze heeft een lekker snoepje mogen pakken uit de grote snoeppot op de receptiebalie. “Lekker hoor!”

Lees verder

‘Ze houden rekening met je wensen’

“Ik heb bewust gekozen om mijn autoschade door Vermeulen te laten herstellen”, vertelt Sandra Uland. “Dat had in eerste instantie te maken met de reputatie van het bedrijf. Die is uitstekend. Ik heb het onlangs ook zélf mogen ondervinden toen ik vanwege een achterschade aan mijn VW Polo bij Vermeulen binnenstapte. Men liep meteen met me mee om de schade aan de bumper te bekijken en foto’s te nemen. Ook werden alle verzekeringszaken snel en goed afgewikkeld en was mijn auto binnen een paar dagen perfect gerepareerd. En misschien wel het allermooiste: Mijn Polootje was van binnen en buiten perfect schoongemaakt, ha ha! Dat zijn dingen waar ik echt van kan genieten!” In de tussentijd kreeg ik een representatieve leenauto mee. Gratis! Ze leveren bij Vermeulen niet alleen vakwerk, maar ze houden ook rekening met je wensen. Beter kan niet!”

Lees verder

‘Dat noem ik nog eens service!’

Nel de Vries uit Krimpen aan de Lek kan er nu om glimlachen, maar de dag waarop ze haar auto achterwaarts tegen de muur van haar eigen woning parkeerde was minder feestelijk. “Ik was grieperig en lette niet goed op”, zegt ze terugblikkend.

Vermeulen Autoschade kende ze omdat ze regelmatig langs het bedrijf reed onderweg naar huis. “Door de schade aan mijn auto stapte ik dit keer daadwerkelijk binnen. De ontvangst was hartelijk en alle zaken rondom de botsing werden snel en goed geregeld. Ze waren zelfs zo vriendelijk om de vervangende auto bij me thuis af te leveren! Dat noem ik nog eens service!”

Na twee dagen kreeg ze weer de beschikking over haar Honda Insight. “Bumper en bumpersteun waren vervangen”, vertelt ze. “Het totaalplaatje ziet er nu weer perfect uit. En fijn dat er vier jaar garantie op het werk zit. Leuk is ook dat ik foto’s van het schadeherstelproces over de mail kreeg, zodat ik precies op de hoogte was van wat er aan mijn auto gebeurde. Ik heb alleen maar lof voor dit bedrijf. Ik durf Vermeulen Autoschade dan ook met een gerust hart bij iedereen aan te bevelen.”

Lees verder

‘Vriendelijk, zakelijk, helder!’

Hans Barkmeijer werd na schade aan zijn auto door zijn verzekeraar attent gemaakt op Vermeulen Autoschade. “Terugkijkend was dat een heel goede suggestie”, glimlacht de inwoner van Stolwijk.

“Ik reed op de rotonde bij Krimpen aan den IJssel toen een onoplettende medeweggebruiker mijn auto midscheeps aanreed”, blikt hij terug. “Een flinke botsing waarbij mijn auto een halve baan ‘verschoof’. Gelukkig was er geen persoonlijke schade.”

Kort na de aanrijding werd de auto van Hans Barkmeijer bij Vermeulen Autoschade gerepareerd. “Dat was ook het moment waarop ik kennis maakte met de mensen van het bedrijf”, vertelt hij. “Te beginnen met Andrew, de receptionist. Hij hielp me perfect, ik kan niet anders zeggen. Vriendelijk, zakelijk, helder. Hij gaf me vervolgens een zeer duidelijk beeld van de schadeafhandeling. Ik had meteen door dat je je als klant van Vermeulen Autoschade geen zorgen hoeft te maken of het wel in orde komt. Ik had er simpelweg geen omkijken naar. Alles werd keurig afgehandeld en ik kreeg meteen een leenauto mee. Kortom: hier staat een tevreden mens met een auto die uitstekend gerepareerd is!”

Lees verder

Diploma Wielgeometrie voor Arjanne

Onze medewerkster Arjanne Scheer is sinds kort in het bezit van een nieuw diploma. Ze doorliep met succes de opleiding ‘Wielgeometrie’ van de Vakopleiding Carrosseriebedrijf. Voor Arjanne zal het zeker de laatste certificering niet zijn op haar vakgebied. Ze is inmiddels alweer aan een nieuwe module begonnen. Wij prijzen ons rijk met Arjanne’s leergierigheid, want de door haar opgedane kennis zorgt ervoor dat we onze klanten nóg beter kunnen bedienen met maatwerk.

Lees verder

‘Geen seconde spijt van gehad!

Patty Altheer’s eerste kennismaking met Vermeulen Autoschade vond plaats door toedoen van haar buurman. Die zette zijn auto in zijn achteruit en raakte de wagen van de Lekkerkerkse. “Dat leverde een lelijke kras aan de voorkant van mijn Golf op”, vertelt ze.

In het verleden liet Patty Altheer de schaarse keren dat ze schade aan haar auto had, het herstel verzorgen door een bedrijf in haar woonplaats. Deze keer echter koos ze voor Vermeulen Autoschade een dorp verderop: in Kirmpen aan de Lek om precies te zijn. “Daar heb ik geen seconde spijt van gehad”, glimlacht ze. “De ontvangst was allerhartelijkst en receptionist Andrew Roos hielp me perfect met de afwikkeling. Sterker nog: ik hoefde eigenlijk niets te doen. Ook fijn: ik kreeg meteen een leenauto mee. Een dag later kon ik die alweer terugbrengen, want de schade aan mijn eigen auto was inmiddels hersteld. En mooi ook! Ik hoop natuurlijk dat ik voorlopig even gevrijwaard blijf van krassen en deuken, maar áls het toch weer zover komt, dan weet ik waar ik heen ga: naar Vermeulen Autoschade!”

Lees verder

Klant in de schijnwerpers: Bij Aafke

‘Bij Aafke’ is een begrip voor iedereen die van bloemen, planten, leuke workshops en bijzondere woondecoraties houdt. Het aan de Hoofdstraat 27 in Krimpen aan de Lek gevestigde bedrijf mag dan ook rekenen op een trouwe en enthousiaste klantenkring.

Aafke Ligthart begon haar eigen onderneming twee en een half jaar geleden. “Voordien werkte ik in loondienst, onder andere als bedrijfsleidster in een tuincentrum. Ik wilde altijd al iets voor mezelf gaan beginnen, maar het kwam er nooit van. Tot een jaar of drie geleden. Ik werd er op attent gemaakt dat er aan de Hoofdstraat een winkelpand vrij kwam en voelde dat ik die kans moest grijpen. Zo is Bij Aafke ontstaan.”

Haar zaak biedt een rijk assortiment aan bloemen, planten en woondecoraties in de categorieën ‘landelijk’ en ‘stoer’. “We verkopen veel unieke items: producten met een verhaal, vaak afkomstig uit verre landen zoals India en Indonesië”,aldus Aafke Ligthart. “Daardoor kom je als klant altijd met iets origineels thuis.” Bijzonder aan Bij Aafke is óók dat het bedrijf dagbesteding verzorgt voor mensen met een beperking. Daarnaast kun je er terecht voor bloemenworkshops; in de zaak of op locatie. “Ik krijg steeds meer aanvragen van bedrijven die workshops bij me afnemen voor bijvoorbeeld hun medewerkers en/of relaties. De formule werkt uitstekend. Dat blijkt zeker ook uit het feit dat ik door een aantal bedrijven word gevraagd om terug te komen.”
Ook de bloemenworkhops voor particulieren zijn populair. “leuk om te doen met vrienden, vriendinnen, mensen van je club et cetera. Voor gemiddeld 35 euro per avond heb je een hoop plezier, wat te drinken én een prachtig bloemstuk dat je mee naar huis mag nemen! Leuk toch?!”

Niet alleen met har klanten heeft ze een goede band, ook met Bij Aafke’s relatie met Vermeulen Autoschade is niets mis. “Als ik een keer schade rijd, dan word ik perfect geholpen door Kees en zijn team”, weet Aafke Ligthart. “Pas nog had onze bus schade aan de achterzijde. Die is perfect verholpen. Mooi is ook dat wij ook op een andere manier zaken doen met Vermeulen. Als het bedrijf bloemen nodig heeft, dan komt men bij ons langs. Dat waarderen we zeer”

Lees verder

Mooie aanwinst: nieuwe spuitcabine

Medio april krijgen we de beschikking over een nieuwe spuitcabine. De keuze is gevallen op een dubbelwandig geïsoleerde spuit-/droogcabine.

De auto spuitcabine krijgt wee hoofdfuncties: Het spuiten van auto’s op een efficiënte en milieuvriendelijke manier en het snel en gelijkmatig drogen van de gespoten auto’s. De spuitcabine is daarom niet enkel een spuitcabine te noemen, maar ook een auto droogcabine. Dit zorgt ervoor dat zowel tijd als geld wordt bespaard. Daarnaast is de nieuw te bouwen spuitcabine milieuvriendelijker door het lagere energieverbruik.

Lees verder

KeurClass Caravanservice stopt

KeurClass Caravanservice gaat met ingang van 1 februari 2018 haar activiteiten beëindigen. Aan het besluit te stoppen liggen meerdere redenen ten grondslag. De belangrijkste reden is dat het, ondanks meerdere serieuze pogingen, niet gelukt is om een waardig vervanger voor onze vroegere caravantechnicus ‘Ome Kees’ vast te leggen. Daarnaast laat de dagelijkse drukke praktijk van ons autoschadeherstelbedrijf het steeds minder toe om medewerkers te belasten met caravanonderhoud en -keuringen. Omdat Kees Vermeulen niet wil dat de kwaliteits-klantbelofte in het gedrang komt, heb heeft hij na lange overwegingen en met pijn in het hart besloten de activiteiten van KeurClass Caravanservice te stoppen.

Gelukkig zijn er in onze regio twee bedrijven die wij u zeer kunnen aanbevelen als het gaat om uw caravan- en camperzaken:

* Klein Caravans, Hoogeveenenweg 15, 2913 LV Nieuwerkerk aan den IJssel (0180 – 316 195)
* Verkade Caravans, Schoonouwenseweg 16, 2821 NX Stolwijk (0182- 341 726)

Wij wensen u met hen dezelfde goede relatie toe die u met KeurClass Caravanservice heeft en danken u zeer voor het in ons gestelde vertrouwen. Mocht u nog vragen neem dan gerust contact met op met Kees Vermeulen.

Lees verder

We gaan uitbreiden!

Investeren in het verder optimaliseren van onze dienstverlening; dat is het centrale thema voor 2018 bij Vermeulen Autoschade. Te beginnen bij het upgraden van onze wasboxen, een project dat we nog deze winter willen beetpakken. Ook de buitenzijde van ons bedrijfspand gaan we ‘beetpakken’. Het eindresultaat : een verder verbeterde uitstraling én herkenbaarheid.

Maar daarmee zijn we er nog niet! We hopen ons bedrijf met 300 m2 uit te breiden. Extra ruimte waar we al een tijd om zitten te springen. In de huidige situatie zitten we kort gezegd te krap in ons jasje. Toename van het aantal m2 zorgt er voor dat we efficiënter kunnen werken. Zo zijn we straks in staat om de plaatwerkerij en de demontageafdeling op een nieuwe, afgescheiden plek binnen het pand te kunnen onderbrengen en meer ruimte te creëren voor onze nieuwe spuitcabine. Ook scheppen we overzichtelijk ruimte voor onze werkplaats voor glasvervanging en sterreparatie. Als alles volgens plan blijft verlopen starten we nog vóór de bouwvak met de bouw. We hopen daar eind september/begin oktober mee klaar te zijn. Tijdens de verbouwingswerkzaamheden gaan onze normale werkzaamheden gewoon door. Met andere woorden: als klant van Vermeulen Autoschade ondervindt u er geen hinder van!

Via onze website en Facebookpagina houden we u de komende tijd op de hoogte van de ontwikelingen.

Lees verder