0180-662022

Bel

06-18415766

WhatsApp

info@vermeulen-autoschade.nl

Mail

Beëindiging Keurclass Caravans

Lees verder

Wij helpen u graag verder nu Middelland stopt!

Lees verder

De switch van een koeriersbedrijf

We zijn trots dat we sinds kort ook Koeriersbedrijf Marius van der Laan tot onze klanten mogen rekenen. De Lekkerkerkse onderneming wil voortaan alle voorkomende schades aan zijn bedrijfswagens bij Vermeulen Autoschade onderbrengen.

“Daar zijn verschillende redenen voor”, vertelt directeur-eigenaar Marius van der Laan. “We waren sinds de oprichting van onze onderneming zo’n twintig jaar klant van een autoschadeherstelbedrijf in Lekkerkerk. “Het feit dat onze goede relatie Dick Zeeuw leiding gaf aan dat bedrijf, speelde daar een belangrijke rol in. Dick verkocht echter zijn bedrijf en Kees Vermeulen kende ik van de Businessclub van voetbalvereniging Lekkerkerk. We raakten met elkaar aan de praat en het klikte. Ik ben daarom geswitcht. Bovendien vind ik het goed om elkaar te helpen als je beide lid bent van dezelfde club.”

Koeriersbedrijf Marius van der Laan geldt als een bloeiende onderneming met een behoorlijk agenda. Veel bedrijven doen een beroep op de vervoerder vanwege diens betrouwbaarheid en stiptheid. “We hebben momenteel vijf wagens rijden”, vertelt Marius van der Laan. “Dat is ook meteen het maximum. We zouden wel kunnen groeien, maar ik heb daar niet zo’n trek meer in. Ik ben nu 70, mijn ambities zijn wat tot rust gekomen, ha ha! Dat neemt niet weg dat ik enorm geniet van dit werk, de contacten en het succes. Als het me gegeven is ga ik nog een mooi aantal jaren door met de zaak. Hobby’s heb ik niet, dus dat komt mooi uit!

Over Vermeulen Autoschade oordeelt Marius van der Laan kort maar krachtig: een goed en serieus bedrijf dat zich keurig aan afspraken houdt. In mijn branche is dat belangrijk omdat je je auto’s rijdend wilt hebben. Kees Vermeulen en zijn mannen zijn daarnaast echte vaklui. Ik ben erg tevreden.”

Lees verder

Van knikkende knieën naar een rustig gevoel

Een autoschadebedrijf bezoek je in principe niet voor de lol. Toch kijkt Annemieke van Es met plezier terug op haar contacten met Vermeulen Autoschade. “Ervaringen, ja. In Meervoud”, glimlacht de inwoonster van Bergambacht. “Ik heb de voorbije twee jaar twee keer schade gereden. De laatste keer was onlangs. Ik stond als tweede bij een stoplicht bij de Van Brienenoord te wachten, toen ervan achteren een auto op die van mij botste. De chauffeur zat waarschijnlijk met zijn mobieltje te spelen en lette niet op. Gevolg was dat ie mijn auto raakte en ik daardoor mijn voorganger. Echt balen.”

Annemieke van Es reed op eigen kracht naar Vermeulen Autoschade om daar haar Peugeot 2078 ter reparatie aan te bieden. “Ik werd uitstekend opgevangen”, vertelt ze. “Heel vriendelijk en heel aardig. Dat kon ik ook wel gebruiken, want zo’n aanrijding laat je niet onberoerd. Ik kwam er even goed tot rust. Ook fijn was dat meteen een vervangende auto beschikbaar werd gesteld. Zo bleef ik mobiel.”

Enkele dagen later was haar Peugeot weer in volle glorie hersteld. “Als nieuw!”, aldus Annemieke van Es. “Niets dan lof voor de mensen van Vermeulen. Ze hebben mooi werk geleverd. Ik ben blij dat mijn verzekeraar me opnieuw met dit bedrijf in contact bracht. Gewoon een prima ervaring.”

Lees verder

ChromaVision: perfecte kleuren

Vermeulen Autoschade is sinds kort in het bezit van ChromaVision-apparatuur. “Met ChromaVision meten we digitaal en draadloos de exacte kleur van een auto”, vertelt autospuiter Arjan Hoogendoorn. “Het werkt eenvoudig: je reinigt eerst een klein stukje carrosserieoppervlak, zet dan het apparaat erop en binnen enkele seconden doet deze de kleurmeting. Vervolgens sluit je de apparatuur aan op de computer en heb je tot in het kleinste detail de juiste informatie, op basis waarvan je de aan te brengen lak mengt. De database is volledig en nauwkeurig op het vlak van alle kleuren, merken en modellen. Het is een geweldige, innovatieve uitvinding die ons in staat stelt ons werk nóg professioneler te beoefenen. Echt een mooie uitbreiding van onze dienstverlening!”

Lees verder

‘Je weet dat het goed zit!’

Je verzekeringen goed geregeld; Van der Mark Verzekeringen zorgt voor de solide invulling! Niet voor niets mag het in Bergambacht gesitueerde bedrijf rekenen op de trouw van vele tevreden klanten. Succes dat alles te maken heeft met een combinatie van maatwerk, persoonlijke aandacht en de zekerheid van een kantoor dat haar afspraken altijd nakomt.

Ook als het gaat om de afwikkeling van autoschade heeft Van der Mark Verzekeringen een naam hoog te houden. Klanten die schade hebben gereden worden snel en goed geholpen door een team van specialisten, van wie Jolanda Hegeman er één is. “We begeleiden het hele proces van melding tot aan finale afwikkeling”, vertelt Jolanda. “Het belang van de klant staat daarbij centraal. Desgewenst helpen we met het invullen van de formulieren en geven we advies. Veel mensen vinden het prettig dat zulke dingen niet via de telefoon of Internet gebeuren; ze hebben liever persoonlijk contact. Dat kan! Sterker nog, mij collega’s en ik helpen graag. Dat is één van de voordelen van ons kantoor. Als tussenpersoon staan we letterlijk en figuurlijk dicht bij onze klanten.”

Van der Mark Verzekeringen doet veel zaken met Vermeulen Autoschade en verwijst klanten met schade aan hun auto veelvuldig door naar het in Krimpen aan de Lek gevestigde bedrijf. “Op de lijstjes van veel verzekeringsmaatschappijen staat Vermeulen Autoschade hoog genoteerd”, weet Jolanda Hegeman. “Dat heeft alles te maken met kwaliteit én service. Voor ons is het om die reden gemakkelijk om een klant door te verwijzen naar Vermeulen. Je weet dat het goed zit en dat onze klanten er voorkomend behandeld worden. Vermeulen Autoschade heeft zelfs een eigen haal- en brengservice voor auto’s met schade. Dat soort faciliteiten worden gewaardeerd hoor!”

Lees verder

Schuren zonder stof

Met de aanschaf van drie gloednieuwe vlakschuurmachines met directe afzuiging bij de bron hebben we onze manier van werken opnieuw een stukje duurzamer en energiezuiniger gemaakt. We kozen voor de apparatuur van Mirka Solutions, een gerenommeerd merk. Het mooie van de apparaten is dat ze uiterst flexibel en ‘los’ zijn in te zetten. Je rolt ze met hun karretje naar het werk, steekt de stekker in het stopcontact en kunt aan de slag. Prettig is ook dat de Mirka meteen met afzuigen begint als je met schuren start. Milieuvriendelijk én vooral ook goed voor de gezondheid. Bijkomend voordeel is dat de apparatuurveel minder lawaai maakt dan ons oude systeem.

Lees verder

‘Eerste kennismaking om nooit te vergeten!’

Laura van Helden bracht haar kinderen naar een vakantiestekje in de Achterhoek, wilde daar wegrijden en zag een paaltje over het hoofd. Gevolg: schade aan de ‘gezins-Opel’. “Dat was al vervelend genoeg, maar nog beroerder was het dat we de volgende dag met deze auto op vakantie zouden gaan naar het buitenland. Met een koplamp op halfzeven en blikschade leek dat een kansloze zaak. Bij Vermeulen Autoschade dacht men daar anders over! We werden er niet alleen perfect opgevangen, men voerde ook nog eens in no time een noodreparatie uit, waardoor we tóch veilig op pad konden. Het was onze eerste kennismaking met het bedrijf, maar wel één om nooit meer te vergeten! Wat een service! We zijn onze Opel-dealer nog steeds dankbaar dat hij ons naar Vermeulen doorverwees. Na onze vakantie zijn we terug naar Krimpen aan de Lek gegaan en is de schade definitief hersteld. Echt geweldig!”

Lees verder

Inzet, knowhow en service; pijlers onder Van der Velden Assurantie

Het is geen toeval dat Van der Velden Assurantie-, Hypotheek- en Pensioen Adviseurs mag rekenen op een grote schare relaties. Het in Ouderkerk aan den IJssel gevestigde kantoor weet namelijk knowhow op een aansprekende wijze te koppelen aan resultaatgerichtheid én een persoonlijke aanpak.

“Het hoort bij de traditie van ons bedrijf”, zegt Wim van der Velden, zelf tot de vierde generatie behorend. “Wij werken vanuit de Krimpenerwaardse mentaliteit: net even een stapje extra zetten om je klanten maximaal van dienst te zijn. Dat doen we bijvoorbeeld ook op het vlak van de verhaalschades. Als één van onze klanten een WA-verzekering zonder rechtsbijstand heeft, schade rijdt en de tegenpartij schuldig is aan de aanrijding, dan doen we ons uiterste best om de autoschade tóch op deze tegenpartij te verhalen. Dat is een service die lang net elk kantoor nog in praktijk brengt. Wij doen dat wél. En vaak met succes! Nee, we zijn geen kantoor waar je moet zijn voor de scherpste premies. We zijn wel een kantoor waar je in alle situaties van op aan kunt. We stáán voor onze klanten.”

Het bedrijf is klantvriendelijk, punctueel en professioneel. Ik merk zelfs dat Vermeulen Autoschade bij veel van onze klanten meteen de voorkeur krijgt, zonder dat wij ze daarop wijzen. Dat zegt toch wel iets over de goede naam van het bedrijf.”

Van der Velden beschikt al evenzeer over een sterke reputatie. “Onze hoofdactiviteit is verzekeren, en dan vooral ‘benzinegerelateerd’, oftewel auto’s en verder alles wat rijdt“, vertelt Wim van der Velden. En uiteraard kunnen de mensen bij ons terecht voor allerhande andere verzekeringen.” Arjan van der Velden is verantwoordelijk voor de nieuwste loot aan het bedrijf: Makelaardij en Hypotheken. “Daar zijn we recentelijk mee gestart en mogen vaststellen dat er veel vraag naar is”, zegt Wim van der Velden. “Ook hier geldt dat mensen graag in zee gaan met een partner die ze vertrouwen. We zijn daar trots op.”

Meer informatie: www.van-der-velden.nl

Lees verder

Erkend Duurzaam-status verlengd

Vermeulen Autoschade uit Krimpen aan de Lek heeft zijn status van officieel Erkend Duurzaam schadeherstelbedrijf met minimaal een jaar verlengd. Het certificaat Erkend Duurzaam wordt uitgereikt door IvDM en is het bewijs dat Vermeulen Autoschade in alle facetten van de bedrijfsvoering duurzame verbeteringen heeft doorgevoerd.

Wat betekent Erkend Duurzaam concreet in de dagelijkse praktijk van het schadeherstelbedrijf? Op die vraag heeft eigenaar Kees Vermeulen een helder antwoord. “Wij hebben maatschappelijk verantwoord en duurzaam handelen in onze bedrijfsvoering verankerd. Dat betekent dat wij bijvoorbeeld duurzame reparatietechnieken toepassen, om zo onnodige verspilling tegen te gaan. Ook stellen we jaarlijks doelen om energie te besparen.”

Ook als werkgever heeft Vermeulen Autoschade zijn zaken op orde. Duurzaam betekent in dat opzicht dat er extra aandacht is voor het welzijn van de medewerkers door goede arbeidsomstandigheden en toekomstperspectieven te bieden. Buiten het bedrijf neemt Vermeulen zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid door de sponsoring van diverse sportverenigingen en sociaal-maatschappelijke organisaties

Uiteraard draait het bij duurzaam ondernemen in het schadeherstelbedrijf ook om het aanbieden van duurzame producten. “In onze werkplaats letten wij bij de inkoop en het gebruik van onderdelen en materialen op de milieuzaken. Wij merken dat er vanuit onze klanten steeds meer vragen en eisen worden gesteld inzake duurzame aspecten. Zo kunnen we met sneldrogende lakken bijvoorbeeld tijd en energie besparen.”

Het certificaat Erkend Duurzaam maakt deel uit van het branchebrede duurzaamheidsprogramma van RAI Vereniging, BOVAG, Vereniging FOCWA Schadeherstel en STIBA dat wordt uitgevoerd door IvDM (Instituut voor Duurzame Mobiliteit). Het certificaat is één jaar geldig.

Lees verder