0180-662022

Bel

06-18415766

WhatsApp

info@vermeulen-autoschade.nl

Mail

‘Gehecht aan mijn Twingootje’

Twee banden aan flarden, de velgen beschadigd. Zo kan dat gaan als je in de nachtelijke uren door je navigatiesysteem verkeerd wordt gestuurd in het pikkedonker en op een vluchtheuvel tot stilstand komt. Het overkwam Monique de Krou enkele weken geleden. De kraamverzorgende was onderweg naar Schiedam om daar te assisteren bij een bevalling. “Het was een zogeheten ‘spoedopdracht’”, blikt ze terug. “Maar ik liep zoveel vertraging op dat het kindje al ter wereld was gekomen toen ik aanbelde. Gelukkig was de verloskundige wél op tijd.”

Na de ‘vluchtheuvelcrash’ moest ze voor het eerst in 23 jaar schadeloos autorijden haar vierwieler laten repareren. “Via mijn verzekeringsmaatschappij werd ik naar Vermeulen Autoschade verwezen”, vertelt Monique. “Daar ervoer ik wat superservice is! De schade wed vlot afgehandeld. Een duidelijk en goed verhaal. Ook fijn: ik kreeg een leenauto mee. Voor mij was het belangrijk dat ik meteen weer achter het stuur kon kruipen, zodat ik een vervelende rijervaring snel achter me kon laten. En korte tijd later kreeg ik mijn ‘Twingootje’ weer terug. Hij is zo leuk, hè?! Ik ben er echt aan gehecht. Het was dan ook een fijn moment toen hij weer blinkend en volledig hersteld op me stond te wachten!”

Lees verder

‘Topservice noem ik dat!’

Even achterom om te zien of de kinderen nog goed op de achterbank van haar Kia Picanto zaten; Sarah van der Meer dacht het file rijdend richting Algerabrug veilig te kunnen doen, nadat ze eerst gecheckt had of ze voldoende afstand had ten opzichte van de auto voor haar.

De praktijk bleek wat weerbarstiger. Ze botste op de auto voor haar. “Stom natuurlijk dat me zoiets overkwam”, blikt de Krimpenerwaardse terug op de aanrijding. “Gelukkig viel de schade mee, zo bleek tijdens mijn bezoek aan Vermeulen Autoschade. Ik werd daar trouwens prima opgevangen door een heel vriendelijke receptionist. Van te voren maakte ik me druk over alle rompslomp met de verzekering, maar dat was helemaal niet nodig. Bij Vermeulen zochten ze alles voor me uit en regelden ze de hele zaak keurig met de verzekering. Ook kreeg ik meteen een leenauto mee. Echt super! En minstens net zo fijn: toen ik mijn van schade herstelde Kia op kwam halen, was die niet alleen gewassen en gepoetst, maar ook van binnen helemaal gestofzuigd. Topservice noem ik dat! Ook bijzonder vond ik dat Vermeulen me foto’s mailde van alle stappen van het schadeherstel, compleet met een beschrijving van de onderdelen die ze daarvoor gebruikt hadden. Zo maakten ze op een goede manier alles inzichtelijk. Ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die autoschade heeft en perfecte service waardeert!”

Lees verder

‘Blij met ‘een betrouwbaar’ bedrijf’

Elke schadeauto heeft een verhaal. Zo ook die van Laura Timmer uit Lekkerkerk. Onlangs bracht ze haar Mazda 2 met schade aan de linkervoorzijde bij ons binnen. Twee dagen later kwam ze haar herstelde auto weer ophalen. “Ik had een aanrijding bij ons in het dorp”, vertelt ze. “Het zijspatbord en de bumper waren daardoor beschadigd. Super balen, want ik ben best zuinig op mijn auto. Ik koos voor eigenlijk als vanzelfsprekend voor Vermeulen om de schade te herstellen. Het is een betrouwbaar bedrijf, wist ik van iedereen die er al eens was geweest. Dat heb ik nu ook zélf ondervonden. Bij binnenkomst werd ik ontvangen door receptionist Andrew. Die was heel behulpzaam en legde precies uit wat er aan mijn Mazda ging gebeuren. Ik kon ook een leenauto meekrijgen, maar daar heb ik van afgezien. In deze corona-tijd wandel en fiets ik zoveel mogelijk. Da’s gezonder hè!”

Na twee dagen kreeg ze haar auto in blinkende conditie terug. “Ik verheug me al op het moment waarop iedereen zich weer wat vrijer kan bewegen”, glimlacht Laura Timmer. “Dan trek ik er met mijn ‘Mazdaatje’ op uit naar de sportschool, de jazzdans en de badmintonclub in Bergambacht; drie dingen die ik nu best wel mis maar straks hopelijk weer open gaan. Ik kan bijna niet wachten!”

Lees verder

Super professioneel! Een echte aanrader!

Een diepe lage kras over de zijkant van zijn auto; daar werd Martijn Guichelaar niet blij van. Hij belde zijn autoverzekering en die adviseerde hem het dichtstbijzijnde autoschadeherstelbedrijf om de schade te laten repareren. “Dat bleek Vermeulen Autoschade te zijn”, glimlacht de inwoner van Ouderkerk aan den IJssel. “Een goed advies, zo bleek. Ik werd zeer vriendelijk ontvagen en kreeg een leenauto mee. Ook weed ik via de mail op de hoogte gehouden van het schadeherstel. Super professioneel! Dat alles bij elkaar leverde mij een goed gevoel én een prachtig herstelde auto op! Vermeulen Autoschade is wat mij betreft een echte aanrader.”

Lees verder

‘Heel attent; een bloemetje voor de schrik’

Het zat Ton van Zanten even niet erg mee. Terwijl hij zelf met een armfractuur in het ziekenhuis lag, raakte zijn VW Passat beschadigd toen zijn vrouw na het stroomladen van de auto een paaltje in het wegdek over het hoofd zag. Spatscherm, bumper en zijkant van de Passat raakten daarbij beschadigd. “Vervelend, maar zoiets kan gebeuren, hè”, zegt Ton van Zanten. “Het was slechts materiële schade.” Over de afhandeling ervan kan ik alleen maar tevreden zijn. Die was in uitstekende handen bij Vermeulen Autoschade. Ook mooi: mijn vrouw kreeg een bloemetje voor de schrik. Heel attent!”

Lees verder

‘Zelfs mijn vader was zeer tevreden’

Haar Polo GTI bracht ze met een kras op de motorklep naar Vermeulen Autoschade. Ook had de auto wat kleine schade aan voorbumper en zijkant. “Die heb ik meteen maar even ‘mee laten nemen’”, glimlacht Priscilla Moerkerk. “De mensen van Vermeulen zijn er mee aan de slag gegaan. Het eindresultaat was perfect. Dat vond ik niet alleen, maar ook mijn vader die jarenlang autospuiter van beroep is geweest en een kritische blik heeft op schadeherstel, was zeer tevreden. En ik kan je wel vertellen: dat is écht een compliment, ha ha!”

Lees verder

Een 10 met een griffel!

Na een parkeerschade waarbij de dader er stiekem en ongezien vandoor ging, baalde Sandra Rijnhart enorm. Haar gemoedstoestand veranderde snel toe ze haar beschadigde Renault Twingo ter reparatie bij Vermeulen Autoschade bracht. “Ik had er bij binnenkomst al meteen een goed gevoel bij. Dat kwam door receptionist Andrew, die man is één en al vriendelijkheid en voorkomendheid. Ik voelde me meteen op mijn gemak. Ook over hoe de schade werd afgehandeld heb ik niets dan lof. Een 10 met een griffel!”

Lees verder

‘De reistijd heb ik er graag voor over’

“Ik woon in Hardinxveld-Giessendam, maar kies voor autoschadeherstel voor Vermeulen Autoschade in Krimpen aan de Lek,”vertelt Rook Verkaik. “De reistijd heb ik er graag voor over omdat ik uit ervaring weet dat mijn auto daar perfect gerepareerd wordt.”

Lees verder