Skip to main content

Hoe komt een inwoner van de Rotterdamse wijk Nesselande in Krimpen aan de Lek terecht om zijn auto na schade te laten herstellen?! “Via een goede vriend,” glimlacht Sjaak Feijen. “Hij had heel goede ervaringen met Vermeulen Autoschade en kon het bedrijf van harte aanbevelen. Terugkijkend op de afhandeling van de schade aan mijn auto kan ik alleen maar vaststellen dat hij gelijk had. Ik ben niet 100, maar 120 procent tevreden over Vermeulen!”

De Peugeot 508 van Sjaak Feijen kwam met een flink gekreukelde voorzijde aan in de werkplaats. De schade ontstond bij de rotonde aan de Van Rijckevorselweg richting Krimpen aan den IJssel. Daar heb je drie rijstroken: twee voor rechtdoor en één voor linksaf,” vertelt de heer Feijen. “Ik wilde linksaf en zag de groene verkeerslichten, maar had niet gezien dat het licht voor linksaf op rood stond. Daardoor botste ik op de stilstaande auto voor mij. Het was geen grote klap omdat ik zachtjes reed, maar het zorgde wél voor behoorlijke materiële schade. Op aantraden van mijn vriend nam ik contact op met Vermeulen. Ik had daarbij één verzoek: omdat ik plannen had om naar Spanje te gaan, wilde ik de auto graag zo snel mogelijk laten herstellen. Dat bleek geen probleem. Ook de afhandeling met de verzekering was zo gepiept. En paar dagen later kreeg ik mijn van schade herstelde auto in topconditie terug. Wat me naast de uitmuntende kwaliteit van het werk grote indruk op me maakte was de klantvriendelijkheid van Kees Vermeulen en zijn team. ‘Ouderwets goed’ zou ik het willen noemen! Met als extra hoogtepunt het moment waarop ik mijn auto samen met een vriend wilde komen ophalen en we strandden nabij de grote kruising in Krimpen aan den IJssel. Ik belde Vermeulen met de mededeling dat ik vertraging had opgelopen, waarna men mij liet weten dat ze me wel even op zouden komen halen. Korte tijd later werd ik naar Krimpen aan de Lek vervoerd. Is dat service of niet! Echt een topbedrijf!”

Leave a Reply