0180-662022

Bel

06-18415766

WhatsApp

info@vermeulen-autoschade.nl

Mail

‘Nog even langs geweest met wat lekkers’

René Maaskant uit Krimpen aan de Lek maakte twee jaar geleden voor het eerst echt kennis met het bedrijf waar hij iedere dag langs rijdt wanneer hij zijn dorp verlaat: Vermeulen Autoschade. “Destijds had ik schade aan de voorruit van mijn auto”, vertelt hij. “Mijn verzekeraar verwees me door naar Vermeulen. Tot dan toe wist ik niet dat ze daar ook ruitreparaties deden! Ik kan je wel vertellen: ik werd perfect geholpen.” Toen René Maaskant enkele weken geleden met zijn Renault Kangoo een beschadigd zijspatbord, koplamp en bumper opliep, wist hij waar hij moest zijn: bij de vakmensen op adres Mercurius 1 in Krimpen aan de Lek. “Het was best een behoorlijke schade, maar daar was na het herstel helemaal niets meer van te zien. Perfect opgelost. Ik ben nadat ik de auto weer kreeg afgeleverd nog even langs gegaan met wat lekkers voor bij de koffie voor Kees Vermeulen en zijn team. Goed werk moet beloond worden, hè!”

Lees verder

Roland Reget kiest bewust voor Vermeulen

Je autoschadehersteller dichtbij. Roland Reget uit Krimpen aan de Lek is maar wat blij met Vermeulen Autoschade. “Wanneer ik schade aan mijn auto heb, is het prettig te weten dat het beste bedrijf om de hoek zit”, glimlacht hij.

Onlangs was het weer ‘raak’. De Kia Nioro Hybrid van Roland Reget had schade opgelopen: een spiegel en de zijkant van zijn auto waren beschadigd. “En de dader lag op het kerkhof, zoals dat heet”, voegt hij er aan toe. “In eerste instantie had ik helemaal niet gezien dat er iets stuk was. Ik ben niet zo’n type dat dagelijks om zijn auto heen loopt. Tijdens een bezoekje aan mijn Kia-dealer AutoDrome in Krimpen aan den IJssel werd ik er op geattendeerd. Waar en wanneer de schade was ontstaan? Geen idee. Dat er iets aan gedaan moest worden, stond echter wél vast.

Ik meldde me bij Vermeulen en werd uitstekend geholpen. Op woensdag leverde ik mijn Kia in, vrijdag kreeg ik hem perfect hersteld terug. In de tussentijd had ik een leenauto mee; een lekkere nieuwe Toyota Yaris bybrid. Prima wagen. Leverde me meteen ook wat jeugdsentiment op, ha ha! Ooit reed ik namelijk een Toyota Starlet. Een onverslijtbaar karretje was dat! Nu herhaalde de geschiedenis zich in een ‘modern jasje’. Was een leuke ervaring.”

Lees verder

‘De hele kwestie kostte me twee keer tien minuten, ha ha!’

Hans van Gent heeft twee passies: watersport en zijn BMW! “Ik rijd een 320i”, vertelt de Lekkerkerker. “Een heerlijke auto met fijne rijeigenschappen, veel power en een fantastische 8-traps automaat. Elk ritje is een genot!” Minder prettig is het als je bolide geconfronteerd wordt met schade. “Dat doet pijn hoor”, zegt de BMW-adept, die meteen terugdenkt aan de ‘schaafwonden’ die zijn auto opliep bij een wat ongelukkige parkeermanoeuvre van een mede-automobilist. “De bumper en het voorscherm werden licht geraakt. Balen natuurlijk. Ik nam contact op met Interpolis om de schade te melden. Daarna ben ik linea recta naar Vermeulen Autoschade gereden. Een bewuste keuze. Vermeulen heeft niet alleen een uitstekende naam, maar is ook nog eens lekker dichtbij.”

“De goede reputatie van het bedrijf werd meteen bevestigd bij de ontvangst aan de balie. Medewerker Andrew stond me op een bijzonder prettige en heldere manier te woord en stelde me meteen gerust. Binnen de kortste keren kreeg ik een leenauto mee, een Mazda 3. Prima wagen. Ook over de wijze waarop het schadeherstelproces werd afgewikkeld was ik zeer tevreden. Via de mail werd ik tot in detail geïnformeerd, compleet met foto’s. Beter kán niet. Normaal gesproken verwacht je bij het melden en afwikkelen van autoschade ‘een tijdrovend circus’, maar daar was hier geen enkele sprake van. De hele kwestie kostte me twee keer tien minuten, ha ha! Comfortabel hoor. En mijn BMW? Die ziet er weer als nieuw uit. Ik geniet er weer elke dag van!”

Lees verder