0180-662022

Bel

06-18415766

WhatsApp

info@vermeulen-autoschade.nl

Mail

120 procent tevreden over Vermeulen Autoschade!

Hoe komt een inwoner van de Rotterdamse wijk Nesselande in Krimpen aan de Lek terecht om zijn auto na schade te laten herstellen?! “Via een goede vriend,” glimlacht Sjaak Feijen. “Hij had heel goede ervaringen met Vermeulen Autoschade en kon het bedrijf van harte aanbevelen. Terugkijkend op de afhandeling van de schade aan mijn auto kan ik alleen maar vaststellen dat hij gelijk had. Ik ben niet 100, maar 120 procent tevreden over Vermeulen!”

De Peugeot 508 van Sjaak Feijen kwam met een flink gekreukelde voorzijde aan in de werkplaats. De schade ontstond bij de rotonde aan de Van Rijckevorselweg richting Krimpen aan den IJssel. Daar heb je drie rijstroken: twee voor rechtdoor en één voor linksaf,” vertelt de heer Feijen. “Ik wilde linksaf en zag de groene verkeerslichten, maar had niet gezien dat het licht voor linksaf op rood stond. Daardoor botste ik op de stilstaande auto voor mij. Het was geen grote klap omdat ik zachtjes reed, maar het zorgde wél voor behoorlijke materiële schade. Op aantraden van mijn vriend nam ik contact op met Vermeulen. Ik had daarbij één verzoek: omdat ik plannen had om naar Spanje te gaan, wilde ik de auto graag zo snel mogelijk laten herstellen. Dat bleek geen probleem. Ook de afhandeling met de verzekering was zo gepiept. En paar dagen later kreeg ik mijn van schade herstelde auto in topconditie terug. Wat me naast de uitmuntende kwaliteit van het werk grote indruk op me maakte was de klantvriendelijkheid van Kees Vermeulen en zijn team. ‘Ouderwets goed’ zou ik het willen noemen! Met als extra hoogtepunt het moment waarop ik mijn auto samen met een vriend wilde komen ophalen en we strandden nabij de grote kruising in Krimpen aan den IJssel. Ik belde Vermeulen met de mededeling dat ik vertraging had opgelopen, waarna men mij liet weten dat ze me wel even op zouden komen halen. Korte tijd later werd ik naar Krimpen aan de Lek vervoerd. Is dat service of niet! Echt een topbedrijf!”

Lees verder

‘Nog even langs geweest met wat lekkers’

René Maaskant uit Krimpen aan de Lek maakte twee jaar geleden voor het eerst echt kennis met het bedrijf waar hij iedere dag langs rijdt wanneer hij zijn dorp verlaat: Vermeulen Autoschade. “Destijds had ik schade aan de voorruit van mijn auto”, vertelt hij. “Mijn verzekeraar verwees me door naar Vermeulen. Tot dan toe wist ik niet dat ze daar ook ruitreparaties deden! Ik kan je wel vertellen: ik werd perfect geholpen.” Toen René Maaskant enkele weken geleden met zijn Renault Kangoo een beschadigd zijspatbord, koplamp en bumper opliep, wist hij waar hij moest zijn: bij de vakmensen op adres Mercurius 1 in Krimpen aan de Lek. “Het was best een behoorlijke schade, maar daar was na het herstel helemaal niets meer van te zien. Perfect opgelost. Ik ben nadat ik de auto weer kreeg afgeleverd nog even langs gegaan met wat lekkers voor bij de koffie voor Kees Vermeulen en zijn team. Goed werk moet beloond worden, hè!”

Lees verder

Roland Reget kiest bewust voor Vermeulen

Je autoschadehersteller dichtbij. Roland Reget uit Krimpen aan de Lek is maar wat blij met Vermeulen Autoschade. “Wanneer ik schade aan mijn auto heb, is het prettig te weten dat het beste bedrijf om de hoek zit”, glimlacht hij.

Onlangs was het weer ‘raak’. De Kia Nioro Hybrid van Roland Reget had schade opgelopen: een spiegel en de zijkant van zijn auto waren beschadigd. “En de dader lag op het kerkhof, zoals dat heet”, voegt hij er aan toe. “In eerste instantie had ik helemaal niet gezien dat er iets stuk was. Ik ben niet zo’n type dat dagelijks om zijn auto heen loopt. Tijdens een bezoekje aan mijn Kia-dealer AutoDrome in Krimpen aan den IJssel werd ik er op geattendeerd. Waar en wanneer de schade was ontstaan? Geen idee. Dat er iets aan gedaan moest worden, stond echter wél vast.

Ik meldde me bij Vermeulen en werd uitstekend geholpen. Op woensdag leverde ik mijn Kia in, vrijdag kreeg ik hem perfect hersteld terug. In de tussentijd had ik een leenauto mee; een lekkere nieuwe Toyota Yaris bybrid. Prima wagen. Leverde me meteen ook wat jeugdsentiment op, ha ha! Ooit reed ik namelijk een Toyota Starlet. Een onverslijtbaar karretje was dat! Nu herhaalde de geschiedenis zich in een ‘modern jasje’. Was een leuke ervaring.”

Lees verder

‘De hele kwestie kostte me twee keer tien minuten, ha ha!’

Hans van Gent heeft twee passies: watersport en zijn BMW! “Ik rijd een 320i”, vertelt de Lekkerkerker. “Een heerlijke auto met fijne rijeigenschappen, veel power en een fantastische 8-traps automaat. Elk ritje is een genot!” Minder prettig is het als je bolide geconfronteerd wordt met schade. “Dat doet pijn hoor”, zegt de BMW-adept, die meteen terugdenkt aan de ‘schaafwonden’ die zijn auto opliep bij een wat ongelukkige parkeermanoeuvre van een mede-automobilist. “De bumper en het voorscherm werden licht geraakt. Balen natuurlijk. Ik nam contact op met Interpolis om de schade te melden. Daarna ben ik linea recta naar Vermeulen Autoschade gereden. Een bewuste keuze. Vermeulen heeft niet alleen een uitstekende naam, maar is ook nog eens lekker dichtbij.”

“De goede reputatie van het bedrijf werd meteen bevestigd bij de ontvangst aan de balie. Medewerker Andrew stond me op een bijzonder prettige en heldere manier te woord en stelde me meteen gerust. Binnen de kortste keren kreeg ik een leenauto mee, een Mazda 3. Prima wagen. Ook over de wijze waarop het schadeherstelproces werd afgewikkeld was ik zeer tevreden. Via de mail werd ik tot in detail geïnformeerd, compleet met foto’s. Beter kán niet. Normaal gesproken verwacht je bij het melden en afwikkelen van autoschade ‘een tijdrovend circus’, maar daar was hier geen enkele sprake van. De hele kwestie kostte me twee keer tien minuten, ha ha! Comfortabel hoor. En mijn BMW? Die ziet er weer als nieuw uit. Ik geniet er weer elke dag van!”

Lees verder