Het is een herkenbaar fenomeen. Een manoeuvre naar achteren en een draai maken. Het gebeurt dagelijks misschien duizenden keren en één keer gaat het mis: dat ene kleine paaltje maakt een nare schade aan de zijkant van de auto.
Het overkwam Lutfi Uzun uit Lekkerkerk. Met zijn Nissan Quasqai had hij dat baalmoment. Voor de schadeafhandeling ging hij naar Vermeulen Autoschade. ‘’Blij met het eindresultaat en een heel relaxete afhandeling van de schade.’’
Voor Lufti was Vermeulen eigenlijk meteen de eerste keus. ‘’Ik ken het bedrijf om de goede service en verhalen die ik over het bedrijf heb gehoord.’’ Vooral de service kon de 52–jarige inwoner van de Krimpenerwaard bekoren. ‘’Het contact was meteen prima. Meteen heel duidelijk, simpele communicatie, gewoon heel goed eigenlijk.’’
‘’Een schade komt eigenlijk nooit goed uit, drukte op werk en geen tijd. Je kent het wel. Door het duidelijke communiceren wist ik heel snel waar ik aan toe was. Uiteindelijk duurde de reparatie niet heel lang en ben ik heel tevreden met het eindresultaat.’’
