Skip to main content

Ik heb schade die door de verzekering wordt vergoed, wat nu?

Indien de schade via de verzekering loopt, kies deze optie in het aanmeldformulier. We hebben dan wat extra documenten van u nodig. Onze medewerkers zullen dit met u bespreken. Zoals u gewend bent, regelen wij ook nu de gehele administratieve afhandeling met de verzekeringsmaatschappij. Bij het ophalen van uw auto vooraf aan de reparatie, hebben wij officieel uw toestemming nodig door het zetten van een handtekening. Ook dit licht onze medewerker vooraf toe.

 

Ik wil liever niet met mijn auto naar het schadeherstelbedrijf toe voor een intake, kan dit ook op afstand?

Via dit formulier kunt u uw schade digitaal melden en hoeft u dus niet langs ons te komen. Binnen één werkdag bellen wij u op om de intake definitief te maken en een datum voor herstel af te spreken.

 

Ik wil liever sowieso niet zelf langskomen, welke service kunt u bieden?

Wij willen u graag helpen, zeker nu. Daarom regelen we nu alles op afstand en we komen uw auto ophalen en weer als nieuw terugbrengen. Uiteraard nemen we daarbij maximale  voorzorgsmaatregelen.

 

Moet ik zelf mijn auto wegbrengen naar het schadeherstelbedrijf?

Nee, u kunt gebruik maken van een gratis haal- en breng service.

 

Kan ik gebruik maken van een leenauto?

U kunt, indien gewenst, gebruik maken van een leenauto. De mogelijkheden hiervoor worden besproken tijdens het telefonische intakegesprek. De leenauto wordt vooraf gedesinfecteerd. Desgewenst nemen we de leenauto direct mee als wij uw auto voor herstel komen ophalen.

 

Wordt mijn auto schoongemaakt na het herstel?

Ja, uw auto wordt zowel van binnen als buiten gereinigd en gedesinfecteerd.

 

Draagt de auto/vervangende auto geen virus mee of het personeel wat er aan werkt?

Om zo zorgvuldig mogelijk te zijn, wordt uw auto bij binnenkomst en bij aflevering gedesinfecteerd. Zoals te lezen is op de website van het RIVM, kan het virus maar kort overleven buiten het lichaam. Maar ook hier willen we zoveel mogelijk de risico’s minimaliseren.

 

In de leenauto wel veilig?

Alle leenauto’s worden zowel bij binnenkomst als bij uitgifte gedesinfecteerd en zijn uiteraard goed onderhouden.

 

Is het nu wel de juiste tijd om mijn schade te laten herstellen?

Veel van onze klanten zijn nu thuis aan het werk. Dat betekent dat de auto wat beter gemist kan worden. Bovendien helpt u ons juist door nu uw schade te laten herstellen.

 

Heeft de coronacrisis verder nog invloed op het schadeherstel?

Het kan zijn dat het herstel langer gaat duren door langere levertijden op de onderdelen of andere zaken die er nodig zijn tijdens het herstel. Graag begrip hiervoor. Uiteraard houden wij u steeds op de hoogte, mochten dit soort situaties zich voordoen.

 

Leave a Reply