Skip to main content

Even achterom om te zien of de kinderen nog goed op de achterbank van haar Kia Picanto zaten; Sarah van der Meer dacht het file rijdend richting Algerabrug veilig te kunnen doen, nadat ze eerst gecheckt had of ze voldoende afstand had ten opzichte van de auto voor haar.

De praktijk bleek wat weerbarstiger. Ze botste op de auto voor haar. “Stom natuurlijk dat me zoiets overkwam”, blikt de Krimpenerwaardse terug op de aanrijding. “Gelukkig viel de schade mee, zo bleek tijdens mijn bezoek aan Vermeulen Autoschade. Ik werd daar trouwens prima opgevangen door een heel vriendelijke receptionist. Van te voren maakte ik me druk over alle rompslomp met de verzekering, maar dat was helemaal niet nodig. Bij Vermeulen zochten ze alles voor me uit en regelden ze de hele zaak keurig met de verzekering. Ook kreeg ik meteen een leenauto mee. Echt super! En minstens net zo fijn: toen ik mijn van schade herstelde Kia op kwam halen, was die niet alleen gewassen en gepoetst, maar ook van binnen helemaal gestofzuigd. Topservice noem ik dat! Ook bijzonder vond ik dat Vermeulen me foto’s mailde van alle stappen van het schadeherstel, compleet met een beschrijving van de onderdelen die ze daarvoor gebruikt hadden. Zo maakten ze op een goede manier alles inzichtelijk. Ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die autoschade heeft en perfecte service waardeert!”

Leave a Reply