Skip to main content

‘Ik had er geen omkijken naar!’

Bergambachtenaar Rinus van Erk is zuinig op zijn Nissan Qasqhai. Toen zijn oog viel op een loszittend klepje aan de achterzijde van zijn auto, twijfelde hij geen moment en besloot hij het onderdeel te laten vervangen.

“Van mijn verzekeringsmaatschappij kreeg ik te horen dat in mijn geval kon zonder kosten en met behoud van mijn no-claim”, vertelt de heer Van Erk. Keurig vond ik dat. Ik kreeg voor de vervanging van het klepje de keuze uit twee autoschadeherstelbedrijven. Ik koos voor Vermeulen in Krimpen aan de Lek. Ik was daar jaren geleden al eens eerder geweest en herinnerde me het vakmanschap en de vriendelijke service. Beide bleken nog volledig hetzelfde. Ik bracht mijn auto, kreeg een leenauto mee en kon mijn Nissan de volgende middag alweer ophalen. Voorzien van een nieuw klepje én gewassen, gestofzuigd en gepoetst. Ook naar de afhandeling met de verzekering had ik geen omkijken. Dat werd perfect in orde gemaakt. En in de tussentijd hield men me via een e-mail met foto’s ook nog eens keurig op de hoogte van de werkzaamheden aan mijn auto! Beter kán niet! Mijn complimenten aan de mensen van Vermeulen Autoschade.”

Leave a Reply