Skip to main content

Afspraak is afspraak. Meedenken met de klant. Een scherpe planning. Een perfecte afhandeling. Voor De Boezem Touringcars zijn dat de vier voornaamste redenen om graag zaken te doen met Vermeulen Autoschade.

“Als we eens schade hebben aan onze bussen, dan is het enorm belangrijk dat de schadereparateur met wie je werkt, het schadeherstel zó inplant dat je er als vervoersondernemer zo min mogelijk last van hebt”, zegt Monique Vermeulen (geen familie), eigenaar van De Boezem Touringcar. “Zeker in het seizoen kunnen we onze touringcars nauwelijks een dag missen. Stilstaan kost geld. Gelukkig begrijpt Kees Vermeulen onze situatie én die van andere ondernemers. Onlangs had één van onze bussen voorschade. We brachten hem op maandagochtend naar de werkplaats en kregen dinsdagmiddag al een telefoontje dat ie klaar was. Daar houd ik van! Die manier van werken zorgt er voor dat we Vermeulen Autoschade al vele jaren trouw blijven.”

De Boezem Touringcars heeft twee bussen in gebruik. Allebei van het merk Van Hool én geschikt voor het vervoer van mensen die rolstoelafhankelijk zijn. “De ene bus heeft 57 zitplaatsen, de ander 49”, vertelt Monique Vermeulen. “En beide hebben plek voor maximaal tien rolstoelers. De bussen zijn van alle gemakken voorzien: toiletten, een koffieapparaat, airco en televisie. Onze touringcars worden voornamelijk ingezet voor dagtochten voor particulieren, verzorgingshuizen, verenigingen en bedrijven. Daarnaast vervoeren we twee keer per week mensen van naar de cruiseterminal in Rotterdam en weer terug.”

De keuze in dagtochten is ruim. Op de website www.deboezem.nl zijn er zo’n zeventig verschillende te vinden. “Maar mensen mogen ook zelf met ideeën of plannen komen”, zegt Monique Vermeulen. “We kunnen alles voor ze in orde maken. Van sec het vervoer heen en terug tot complete arrangementen, inclusief toegangsbewijzen etc. Elke optie is bespreekbaar.”

Leave a Reply