Skip to main content
Nieuws

Topervaring met Vermeulen Autoschade

By januari 30, 2019december 7th, 2023No Comments

Topervaring met Vermeulen Autoschade

‘Wie is de eigenaar van een zwarte Volkswagen Polo?’, klonk door de intercom van het tuincentrum. Ineke Swijnenburg kon die vraag bevestigend beantwoorden en meldde zich bij de balie. Daar kreeg ze te horen dat een mevrouw tegen haar geparkeerde auto was aangereden en daarbij lichte achterschade was ontstaan.

“We zijn vervolgens naar binnen gelopen en hebben het schadeformulier ingevuld en haar en mijn verzekeringsmaatschappij Interpolis gebeld”, vertelt Ineke Swijnenburg. “Voor het schadeherstel kreeg ik drie adressen op, waaruit ik er één mocht kiezen. Dat werd Vermeulen Autoschade. Bij een vorige schade koos ik nog voor een ander bedrijf in mijn woonplaats Krimpen aan den IJssel, maar de ervaring die daar op deed was niet echt positief. Ik zou vervangend vervoer krijgen en moest bij het ophalen zelf het ijs van de ruiten krabben. Vond ik niet zo klantvriendelijk. De behandeling bij Vermeulen Autoschade daarentegen was perfect. Bij binnenkomst werd ik begroet met ‘goedemorgen, Mevrouw Swijnenburg’ en men maakte alles snel voor me in orde, inclusief een gratis leenauto die wél startklaar was. Gedurende het schadeherstelproces werd ik via foto’s keurig op de hoogte gehouden en bij het ophalen van mijn Polo was deze gewassen en van binnen gereinigd. Geweldig! Binnenkort kom ik nog even langs om een mooie fooi te geven, ha ha! Dat wilde ik eigenlijk bij de aflevering al doen, maar toen had ik geen contant geld bij me. Ik weet dat ze vinden dat het niet nodig is, maar daar trek ik me niets van aan, ha ha!”

Leave a Reply