Skip to main content

Nooit eerder had Wim Hogeveen contact gehad met Vermeulen Autoschade, maar daar kwam deze zomer verandering in na een aanrijding op de Tiendweg in Krimpen aan den IJssel. Een onoplettende medegebruiker raakte zijn Hyundai Ionic in de flank, waarna de amper één jaar oude auto naar het autoschadeherstelbedrijf in Krimpen aan de Lek gesleept moest worden.

“Na de botsing nam ik meteen contact op met mijn verzekeraar Centraal Beheer en deze verwees me door naar Vermeulen,” vertelt Wim Hogeveen. “Ik ben daar in alle opzichten uitstekend geholpen. In eerste instantie leek het erop dat ik wat langer moest wachten op schadeherstel, omdat het vakantietijd was en het bedrijf met een aangepaste bezetting werkte, maar al snel kreeg ik een berichtje dat het tóch sneller kon. Dat was prettig.”

De Ionic had behoorlijke schade: twee portierduren en een dorpel waren flink vervormd door de botsing. “Ik vind het razendknap hoe de vakmensen van Vermeulen de auto weer in topconditie wisten te krijgen,” toont Wim Hogeveen zijn bewondering. Voor mij was het de eerste keer dat ik met het bedrijf in aanraking kwam en ik hoop uiteraard dat ik niet weer met schade aan mijn auto wordt geconfronteerd. Maar mocht dat ooit tóch nog een keer gebeuren, dan weet ik meteen waar ik naar toe ga. Rechtstreeks naar Krimpen aan de Lek!”

Leave a Reply