Skip to main content
Nieuws

‘Ze denken mee met jou als klant’

By juli 10, 2019december 7th, 2023No Comments

Yvette Erkelens uit Lekkerkerk was amper een week de trotse eigenaar van een BMW 218 Cabrio, toen ze met schade aan haar aanwinst werd geconfronteerd. “Een deuk in het portier. Dat deed wel even flink zeer…. Ik heb er die nacht slecht van geslapen.”

Om de schade te laten herstellen nam ze contact op met Vermeulen Autoschade. “Dat ik in Krimpen aan de Lek terecht kwam had alles te maken met mijn man. Hij kent Andrew Roos, de receptionist van Vermeulen Autoschade. Ik ben langs gegaan met de BMW en werd allervriendelijkst te woord gestaan. Er was alleen één probleem: vanwege de officiële opening van het vernieuwde bedrijfspand van Vermeulen kon men mij niet direct helpen. Andrew heeft vervolgens enorm zijn best gedaan om toch voor een bevredigende oplossing te zorgen. Hij nam contact op met ‘Jeroen van Dijk Uitdeuken zonder spuiten’ in Schoonhoven en legde hem de situatie uit. Niet veel later bracht ik mijn auto daar om hem uiteindelijk in topstaat terug te krijgen. Goed werk van Jeroen én zeker ook van Andrew. Er wordt vaak gezegd dat ze bij Vermeulen Autoschade écht meedenken met jou als klant. Ik kan je zeggen dat het klopt! Topservice!”

Leave a Reply