De voor het huis geparkeerde Mazda 2 van Charlotta Hagens raakte flink beschadigd bij een ‘achteruitrij-actie’ van een bezorgwagen van een landelijke grootgrutter. “De achterzijde zag er niet meer uit,” vertelt de inwoonster van Krimpen aan de Lek. “Maar wat nog veel erger was: de chauffeur van de bestelwagen stapte na de botsing niet eens uit. Hij reed ‘gewoon’ weg, had mijn buurman gezien. En dat terwijl er volgens hem toch een behoorlijke luide knal door de straat klonk! Hij wist dondersgoed dat hij een andere auto geraakt had.”
Charlotta Hagens probeerde op verschillende manieren te achterhalen wie de schade had veroorzaakt, maar kwam bij de logistieke tak van het supermarktbedrijf geen steek verder. “Bij Vermeulen Autoschade werd ik gelukkig een stuk beter geholpen,” vertelt de dierenwinkelmedewerkster. “Ik kreeg een keurige leenauto mee en mocht mijn herstelde Mazda al binnen vier dagen op komen halen. Hij zag er weer uit als nieuw! Klasse! Desondanks baal ik dat zo’n chauffeur hier zomaar mee weg komt en dat zijn werkgever totaal geen moeite doet om deze zaak tot klaarheid te brengen. Dat is gewoon niet netjes, en dan druk ik me voorzichtig uit.”