Hans van Gent heeft twee passies: watersport en zijn BMW! “Ik rijd een 320i”, vertelt de Lekkerkerker. “Een heerlijke auto met fijne rijeigenschappen, veel power en een fantastische 8-traps automaat. Elk ritje is een genot!” Minder prettig is het als je bolide geconfronteerd wordt met schade. “Dat doet pijn hoor”, zegt de BMW-adept, die meteen terugdenkt aan de ‘schaafwonden’ die zijn auto opliep bij een wat ongelukkige parkeermanoeuvre van een mede-automobilist. “De bumper en het voorscherm werden licht geraakt. Balen natuurlijk. Ik nam contact op met Interpolis om de schade te melden. Daarna ben ik linea recta naar Vermeulen Autoschade gereden. Een bewuste keuze. Vermeulen heeft niet alleen een uitstekende naam, maar is ook nog eens lekker dichtbij.”
“De goede reputatie van het bedrijf werd meteen bevestigd bij de ontvangst aan de balie. Medewerker Andrew stond me op een bijzonder prettige en heldere manier te woord en stelde me meteen gerust. Binnen de kortste keren kreeg ik een leenauto mee, een Mazda 3. Prima wagen. Ook over de wijze waarop het schadeherstelproces werd afgewikkeld was ik zeer tevreden. Via de mail werd ik tot in detail geïnformeerd, compleet met foto’s. Beter kán niet. Normaal gesproken verwacht je bij het melden en afwikkelen van autoschade ‘een tijdrovend circus’, maar daar was hier geen enkele sprake van. De hele kwestie kostte me twee keer tien minuten, ha ha! Comfortabel hoor. En mijn BMW? Die ziet er weer als nieuw uit. Ik geniet er weer elke dag van!”