Skip to main content

Voor de klanten van De Arend Rotterdam is filiaalmanager Michel Kagenaar al een kleine twintig jaar een vertrouwd gezicht. Datzelfde geldt in relatie tot Vermeulen Autoschade. De sympathieke Krimpenaar klopt in geval van autoschade steevast aan bij Kees Vermeulen en zijn team, zoals pas weer toen een mede-automobilist ‘even’ niet oplette en zich van achteren in de Volvo van Kagenaar probeerde te boren.

“Dat leverde een flinke schade op, maar gelukkig alleen aan de auto”, blikt Michel Kagenaar terug. “Zelf had ik niets. Op zulke momenten ben ik extra blij dat ik Volvo rijd… .”

In het dagelijks leven runt Michel Kagenaar het in de inrichting van café, terrassen, restaurants, zorgcentra, vakantieparken, hotels en kantoorpanden gespecialiseerde De Arend Rotterdam. Twee jaar geleden verhuisde zijn onderneming van Capelle aan den IJssel naar een gloednieuw pand in Lansingerland. “We zitten nu op een geweldige locatie”, stelt Michel Kagenaar vast. “Representatief, ruim, voorzien van veel parkeerruimte én mooi centraal gelegen. Binnen een straal van 75 kilometer kunnen we een verzorgingsgebied van 8 miljoen mensen bedienen. Ideaal!”

De kracht van de Arend zit hem in een aantal bepalende factoren. “In de eerste plaats onderscheiden we ons met een ongekend groot, breed en diep assortiment”, weet Michel Kagenaar. “Daarnaast gaan we met onze service verder dan de meeste andere leveranciers, zijn onze producten heel betaalbaar en hebben we een 24/7 mentaliteit. Onze klanten waarderen deze extra kwaliteiten enorm. Niet voor niets geldt: ‘Eens een De Arend-klant, altijd een De Arend-klant’”

Over een hechte contact gesproken: ook de band tussen Michel Kagenaar en Kees Vermeulen is bestendig en goed. “We kennen elkaar van jongs af aan. Kees woonde in onze kindertijd een paar huizen verder in dezelfde straat. We trokken veel met elkaar op en dat is eigenlijk nooit veranderd. Het komt nog regelmatig voor dat we op vrijdagavond even iets gaan drinken en gezellig bijpraten. Ik waardeer hem niet alleen als vriend, maar ook als ondernemer. Hij heeft een pracht bedrijf met een uistekende service. Ik heb het pas weer mogen ervaren na de crash met mijn Volvo. De auto werd bij me thuis opgehaald en na herstel weer voor de deur afgeleverd. Ondertussen had ik de beschikking over een prima leenauto: een fonkelnieuwe Toyota Yaris hybrid. Beviel me prima én zo’n hybrid is ook nog eens goed voor het milieu, ha ha! En mijn Volvo? Die is weer in showroomconditie. Beter kun je het niet hebben,toch?!”

Leave a Reply