Skip to main content

Vijf jaar geleden begon Marco van Buuren met zijn bedrijf Van Buuren Glas. Dat bleek een uitstekende keuze want de Krimpenaar zag zijn onderneming zich in relatief korte tijd tot een gewaardeerde partner voor zowel particuliere als zakelijke klanten.

“We hebben het lekker druk”, glimlacht Marco van Buuren veelbetekenend. “En elk jaar mogen we weer constateren dat we verder gegroeid zijn qua opdrachtgevers én personeel.” De goede naam van Van Buuren Glas heeft alles te maken met pijlers als vakmanschap, afspraken nakomen en Marco’s grote kennis van de markt. “Ik werk inmiddels 28 jaar in dit beroep en heb een flink netwerk opgebouwd”, vertelt de 45-jarige Krimpenaar. “Voor de zakelijke markt zijn we vooral actief voor de wat kleinere MKB-bedrijven in de regio – met name aannemers en schilderbedrijven – en werken we voor Verenigingen Van Eigenaren en verzekeraars. Ook worden we regelmatig ingeschakeld voor projecten. Voor wat betreft de particuliere markt valt op dat veel van onze klanten bij van Buuren Glas zijn terechtgekomen via mond-tot-mondreclame. Mensen hebben een goede ervaring met ons en vertellen dat door; mooier kán niet! Daarnaast staan we met onze website en socials hoog op Google. Ook dat trekt klanten aan. Met andere woorden: het gaat prima zo.”

Het vakmanschap waar Marco van Buuren zo sterk aan hecht treft hij ook aan bij Vermeulen Autoschade, zegt hij. “Een mooi bedrijf waar we in geval van schadeherstel aan ons wagenpark graag zaken mee doen. Kees ken ik al heel lang. Een fijne vent! En hij heeft een pracht van een bedrijf met uitstekende medewerkers! Die moeten het wel naar hun zin hebben bij hem, want de meesten van hen werken er al jaren. Dat zegt me dunkt ook heel wat over de sfeer in het bedrijf. Hoewel schade niet de leukste aanleiding is om langs te komen, vind ik het altijd plezierig om Kees en zijn mensen te ontmoeten. Het voelt vertrouwd. En ook belangrijk: ze leveren goed werk!”

Meer weten over Van Buuren Glas? Kijk op www.vanbuurenglas.nl

Leave a Reply