0180-662022

Bel

06-18415766

WhatsApp

info@vermeulen-autoschade.nl

Mail

Nieuwbouw op schema

Het tempo zit er lekker in bij ons nieuwbouw-/uitbreidingsproject! Het gebouw stáát inmiddels en één dezer dagen wordt begonnen met het storten van de vloer. Als dat deel van de klus gerealiseerd is, kan de elektra worden geïnstalleerd en wordt de straat gerenoveerd. Vervolgens wordt de nieuwe gevelbeplating gemonteerd en kunnen we naar verwachting eind mei onze intrek nemen in het nieuwe gedeelte. Over de indeling van het totale vloeroppervlak is Kees Vermeulen nog aan het ‘stoeien’. “De ruimte is vrij indeelbaar”, zegt hij. “Dat is een prettig uitgangspunt. Ik wil toe naar een optimale segmentering waardoor alle afdelingen logisch ingedeeld in een optimale setting kunnen werken. De grote lijnen heb ik in mijn hoofd, op detailniveau ben ik nog aan het nadenken. Hoe dan ook: we gaan er straks geweldig op vooruit. Dat is iets om dankbaar voor te zijn.”

Lees verder

‘Ik beveel Vermeulen Autoschade van harte aan’

Riet van Hoorn-Kapteijn zocht een plekje voor haar Fiat Panda op de parkeerplaats van winkelcentrum De Crimpenhof in Krimpen aan den IJssel. En toen gebeurde het: “Een meneer stak met mijn auto achteruit stopte even en zette zijn actie toen door. Gevolg: mijn Panda liep rechtsachter schade op. Via Interpolis kreeg ik de keuze uit drie bedrijven om de schade te laten herstellen. Omdat mijn dochter goede ervaringen had met Vermeulen Autoschade, was de keuze niet zo moeilijk. Ik werd keurig te woord gestaan en mijn auto werd opgehaald en na herstel weer in prachtige staat en van binnen en buiten schoon bij me thuis gebracht. Beter kun je toch niet hebben! Ik beveel Vermelen Autoschade dan ook van harte aan!”

Lees verder

Topervaring met Vermeulen Autoschade

Topervaring met Vermeulen Autoschade

‘Wie is de eigenaar van een zwarte Volkswagen Polo?’, klonk door de intercom van het tuincentrum. Ineke Swijnenburg kon die vraag bevestigend beantwoorden en meldde zich bij de balie. Daar kreeg ze te horen dat een mevrouw tegen haar geparkeerde auto was aangereden en daarbij lichte achterschade was ontstaan.

“We zijn vervolgens naar binnen gelopen en hebben het schadeformulier ingevuld en haar en mijn verzekeringsmaatschappij Interpolis gebeld”, vertelt Ineke Swijnenburg. “Voor het schadeherstel kreeg ik drie adressen op, waaruit ik er één mocht kiezen. Dat werd Vermeulen Autoschade. Bij een vorige schade koos ik nog voor een ander bedrijf in mijn woonplaats Krimpen aan den IJssel, maar de ervaring die daar op deed was niet echt positief. Ik zou vervangend vervoer krijgen en moest bij het ophalen zelf het ijs van de ruiten krabben. Vond ik niet zo klantvriendelijk. De behandeling bij Vermeulen Autoschade daarentegen was perfect. Bij binnenkomst werd ik begroet met ‘goedemorgen, Mevrouw Swijnenburg’ en men maakte alles snel voor me in orde, inclusief een gratis leenauto die wél startklaar was. Gedurende het schadeherstelproces werd ik via foto’s keurig op de hoogte gehouden en bij het ophalen van mijn Polo was deze gewassen en van binnen gereinigd. Geweldig! Binnenkort kom ik nog even langs om een mooie fooi te geven, ha ha! Dat wilde ik eigenlijk bij de aflevering al doen, maar toen had ik geen contant geld bij me. Ik weet dat ze vinden dat het niet nodig is, maar daar trek ik me niets van aan, ha ha!”

Lees verder

DCV en de band met Vermeulen Autoschade

DCV en de band met Vermeulen Autoschade

Sponsoring is één van de manieren waarop je als bedrijf je maatschappelijke betrokkenheid vorm kunt geven. Vermeulen Autoschade ondersteunt dan ook met veel plezier en een goed gevoel verschillende verenigingen en stichtingen. Voetbalclub DCV is er een mooi voorbeeld van. We zijn bij de Krimpense club sponsor en Business Clublid.

“En daar zijn we erg blij mee”, zegt DCV-voorzitter Siemen de Wilde. “Mede dankzij de bijdragen van ondernemingen als Vermeulen Autoschade houden we onze vereniging aantrekkelijk en vitaal. Als voetbalclub kun je eenvoudigweg niet zonder sponsors. We zijn in de gelukkige omstandigheid dat hun aantal weer groeiende is. Je merkt duidelijk dat de economische recessie achter ons ligt. De businessclub van DCV telt momenteel ruim 25 leden, waarvan een aantal dit seizoen in de eigen relatiekring druk bezig is om uitbreiding te realiseren. Prachtig om te zien die betrokkenheid en dat enthousiasme! Daarnaast hebben we een mooie groep bordsponsors. De bijdragen die we ontvangen komen ten goede aan de leden van DCV. Als tegenprestatie brengen wij onze sponsors voor het voetlicht en organiseren we leuke en interessante dingen.”

“Wat ik persoonlijk het mooiste vind is dat veel bedrijven uit Krimpen aan den IJssel en omgeving zich aan ons willen verbinden. Vermeulen Autoschade is daar een goed voorbeeld van. Op deze manier zit men dicht bij de consument en is het voor Krimpenaren bij wijze van spreken een vanzelfsprekendheid om bij Kees en zijn team naar binnen te stappen om autoschade te laten herstellen.”

Ook in sportief opzicht gaat het DCV voor de wind, stelt Siem de Wilde tevreden vast. “Bij de jongste jeugd zie je een sterke toename van het aantal leden. Geweldig! Prettig is ook dat ons eerste elftal dit seizoen sterk presteert. Dat doen we met jongens die hier graag willen voetballen omdat de sfeer goed is en we in de facilitaire sfeer veel te bieden hebben zonder dat we spelers individuele vergoedingen bieden. Die manier van werken werkt uitstekend!”

Lees verder

Een switch naar volle tevredenheid

Een switch naar volle tevredenheid

Twee jaar geleden besloot autobedrijf Roocar voor het herstellen van autoschades van klanten over te stappen naar Vermeulen Autoschade. Autobedrijf Van Roon volgde niet veel later. Hun ervaringen met Vermeulen? “Meer dan uitstekend”, verwoordt Marcel van Roon, directeur van Honda-dealer Autobedrijf Van Roon. “En mijn broer Angelo denkt er exact hetzelfde over.”

De ‘move’ naar Vermeulen Autoschade mocht best opmerkelijk genoemd worden. De ‘Van Roon’s’ deden immers voor schadezaken al meer dan veertig jaar zaken met een autoschadeherstelbedrijf in Krimpen aan den IJssel. “We waren altijd erg tevreden maar at veranderde nadat die onderneming een nieuwe eigenaar kreeg. Het serviceniveau daalde zienderogen en het ontbrak aan een klik. Tijd om afscheid te nemen dus. Bij Kees Vermeulen en zijn team hebben we dat oude goede gevoel weer teruggekregen. Het contact verloopt prettig soepel, de service en de kwaliteit zijn voortreffelijk en afspraak is afspraak in Krimpen aan de Lek. Daar houden we van.”

Het zijn ook precies de pijlers onder het succes van Roocar en Van Roon. De in 1972 gestichte familiebedrijven worden hogelijk gewaardeerd door hun klanten. “Onze filosofie is eenvoudig”, zegt Marcel van Roon: “als je goed bent voor je klanten, zijn zij ook goed voor jou. Dus zorgen wij voor een serviceniveau dat top is en een vriendelijke, persoonlijke benaderingswijze. Die kleinschalige aanpak zorgt ervoor dat we ons onderscheiden van negen van de tien grote autobedrijven. Bovendien vinden veel mensen het ideaal dat onze bedrijven lekker dicht in hun buurt liggen.

Autobedrijf Roocar is al vele jaren officieel Honda-dealer en beschikt over een showroom waarin de prachtmodellen je staan toe te blinken. Onder hen de gloednieuwe Honda Civic, een plaatje van een auto. Ook de Honda Jazz en de Honda HRV scoren uitstekend. Bij Roocar worden drie merken gevoerd: Nissan, Renault en Dacia. Bij het Japanse kwaliteitsmerk Nissan gelden momenteel de Cashqai en de totaal nieuwe Micra als hardlopers. Bij Renault zijn de Clio, de Mégane en de Captur razend populair. En voor Dacia’s is sowieso altijd veel belangstelling omdat deze goed gelijnde auto’s uiterst aantrekkelijk zijn vanwege hun prijs-kwaliteitverhouding. “We hebben voor elk type automobilist in elk segment de geschikte auto staan”, weet Marcel van Roon. “Completer kun je het niet hebben. Zo werkt het bij Roocar en Van Roon!”

Lees verder

Relatie in de schijnwerpers: KKS Service

null

Aan werk geen gebrek voor Koen van der Schans, eigenaar van KKS Service uit Krimpen aan de Lek. Met zijn in inkoop, verkoop en reparaties van heftrucks, kranen en bouwmachines gespecialiseerde bedrijf maakt hij lange dagen om zijn klanten op maat te bedienen.

“Uiteraard kan ik niet zonder mijn bedrijfswagen”, vertelt de 29-jarige ondernemer. “En daarom baalde ik enorm toen een vrachtwagen de zijkant van mijn bus binnen kwam. Op zich kon ik er nog mee rijden, maar ik koos er toch voor om de auto meteen naar Vermeulen Autoschade te brengen om hem goed te laten herstellen. Een bedrijfswagen hoort representatief te zijn, vind ik. Het is je rijdende visitekaartje.”

De behoorlijk forse schade werd door de technici van Vermeulen binnen een week hersteld; tot volle tevredenheid van Koen van der Schans. “En in de tussentijd kreeg ik een leenauto mee. Prima geregeld. Ik ben erg tevreden over de service.”

De relatie tussen Koen van der Schans en Vermeulen Autoschade is alweer een aantal jaren oud. “Ik heb hier ooit een oldtimer laten spuiten: een Ford Capri”, vertelt de inwoner van Krimpen aan de Lek. “Die auto heb ik op een gegeven moment verkocht. Nu ben ik bezig aan een Chevrolet Pick-up uit 1959. Het chassis hebben we totaal veranderd en de auto is nu van luchtvering voorzien, 40 centimeter verlaagd én uitgerust met een dikke V8. De motor brengt een schitterend geluid voort. Logisch want het gaat hier om een uit een stockcar afkomstige racemotor met gruwelijk veel vermogen. De motor en de bak liggen er inmiddels ook in. De Chevy is in principe rijklaar. Binnenkort ga ik hem testen. Daarna wordt het tijd voor de finishing touch: het spuitwerk. En dan is ie af! Ik kan bijna niet wachten.”

Lees verder

Win een diner voor twee!

null

De auto: miljoenen Nederlanders hebben er wat mee. Zoals je eerste auto die je ooit van je zuurverdiende spaarcenten hebt aangeschaft. Of die supersportwagen waar je al jaren van droomt. Of gewoon die praktische gezinsauto waar je zo blij mee bent. Stuur ons jouw favoriete auto toe (het liefst met een foto) en beschrijf kort waarom uitgerekend deze bij jou op 1 staat. Onder de beste inzendingen verloten we een heerlijke dinerbon voor twee. Je mail met eventuele foto kan naar timmertekst@gmail.com.

Lees verder

Nieuwbouw: wachten op de eerste paal

null

Alle voorbereidingen op de nieuwbouw/uitbreiding van Vermeulen Autoschade zijn afgerond. We gaan ons nu verheugen op de eerste paal. Deze wordt geslagen in week 4 van het nieuwe jaar. Als de palen in de grond zitten, worden ze eerst gepeld. Daarna wordt gestart met het realiseren van de fundering en zullen de vloeren gestort worden. We hopen dat het totale project 1 mei is afgerond. Vanaf die datum kunnen u en wij genieten van een up to date bedrijfspand met de gewenste extra ruimte. En in de tussentijd…. werken we gewoon door aan het herstellen van autoschades.

Lees verder

Vermeulen-primeur: de leenfiets!

null

We kregen de vraag al ettelijke keren gesteld: hebben jullie een leenfiets beschikbaar als vervangend vervoer? En steeds moesten we ‘nee’ verkopen. Daar is nu een eind aan gekomen! Sinds kort hebben we hem staan: een degelijk ijzeren ros met versnellingen; gloednieuw aangeschaft bij Ster Fietsen in Lekkerkerk. Eigenaar Ruud Sterrenburg leverde hem onlangs bij ons af en CrisCras zorgde voor de reclame-uiting op de ‘fietsbox’. Wij wensen u veel fietsplezier!

Lees verder

De curieuze autoschade van Rianne van Dalsen

null

Als er een Vermeulen-hitlijst zou bestaan van ‘bijzondere autoschades’, dan kwam de schade aan de Volkswagen Polo van Rianne van Dalsen uit Krimpen aan de Lek met stip binnen in de top 10.

“Wij bewonen een dijkhuis met een afrit naar onze garage, vertelt ze. “Daar stond mijn Polo geparkeerd. Terwijl we aan ons avondeten zaten hoorden we een hoop kabaal. Wat bleek: de auto was onze garage binnengereden! Kennelijk was de handrem niet voldoende aangetrokken. Gevolg: de Polo had de garagedeur en een wasrek ‘meegenomen’, raakte de kapstokken en was tot stilstand gekomen tegen een kast. Gelukkig werden onze vier fietsen niet geraakt. Het resultaat: een auto met schaafwonden vóór, op het dak en aan de zijkanten. Alleen het achterkantje was nog puntgaaf. Wat een verhaal, hè?!”

Rianne van Dalsen, in het dagelijks leven specialist ouderengeneeskunde bij Zorgpartners Midden-Holland leverde haar beschadigde auto de volgende ochtend af bij Vermeulen Autoschade. “Het bedrijf was me aanbevolen door mijn verzekeraar Arts & Auto, waarbij Vermeulen is aangesloten. We werden vriendelijk ontvangen door receptionist Andrew en ik kreeg meteen een leenauto mee. Dat was fijn, want voor mijn werk in De Breeje Hendrick, De Waterpoort en Slothoven kan ik niet zonder vervoer. Ook buitengewoon prettig was dat mijn Polo na herstel keurig thuis werd afgeleverd. Mijn leenauto namen ze vervolgens mee. Ideaal! En de Polo? Die staat er blinkend en schoon bij. En wat die handrem betreft: die wordt voortaan hoger opgetrokken, ha ha!”

Lees verder