Skip to main content

Binnenkort gaat het gebeuren: de lancering van onze nieuwe website! De site wordt gebruiksvriendelijker, informatiever en overzichtelijker dan ooit en bevat voor de klanten eenvoudige tools om ingeval van schade snel en goed geholpen te worden.

Peter Verhage is de man achter het concept en de uitvoering van de nieuwe Vermeulen-site. Eerder al bedacht hij voor Vermeulen Autoschade de merkstrategie richting doelgroepen. “Kees, die ik al een jaar of vijftien ken, benaderde me anderhalf jaar geleden met de vraag of wij ook een nieuwe website voor hem konden bouwen. Niet veel later zaten we om de tafel om doel, behoeften en wensen te bespreken. Duidelijk was al snel dat de klant simpel en stapsgewijs bij de juiste informatie moest kunnen komen en volledige ‘service in autoschade’ moet ervaren. De nieuwe site voorziet daar op een aansprekende manier in. Ook de ‘tone of voice’ is helder en eenvoudig. We hebben gekozen voor meer beeld en minder tekst: functionaliteit dus! Inmiddels zitten we in de afrondende fase. Nu nog de puntjes op de i zetten en www.vermeulen-autoschade.nl gaat online!”