0180-662022

Bel

06-18415766

WhatsApp

info@vermeulen-autoschade.nl

Mail

Hygiëne in alle opzichten op 1

Hygiëne stond bij ons altijd al hoog in het vaandel, maar in tijden van corona zijn we er extra scherp op. ‘Ontsmetten’ is ons sleutelwoord. We doen het tot in detail. Ons bedrijfspand houden we geheel volgens de RIVM-richtlijnen schoon. Te beginnen met de deurklinken, dee sanitaire voorzieningen, de receptie en de werkplaats.

Bij binnenkomst in ons pand treft u onze receptionist Andrew achter een plexiglas scherm. Wanneer u uw schadeauto komt inleveren, dan wordt deze volledig ontsmet voordat we aan onze werkzaamheden beginnen. Ook het contactsleuteltje dat u bij aan Andrew overhandigt wordt schoongemaakt. Mocht u een leenauto of onze leenfiets willen meenemen dan mag u eveneens rekenen op een fris exemplaar dat geheel volgens de RIVM-normen is gereinigd. Datzelfde geldt ook wanneer u uw van schade herstelde auto komt ophalen. Safety First; wij maken het waar!

Lees verder

#zorgheldenauto. Wij doen mee

Bestaan helden? Absoluut! Je ziet ze onder andere in de ziekenhuizen, waar ze alles geven om mensen met corona te helpen. Voor hun verpleegkundig werk hebben wij veel respect. Vandaar dat we ons hebben aangesloten bij  de actie #zorgheldauto, waarmee we verpleegkundigen in de gelegenheid stellen om zich veilig en comfortabel van huis naar werk te rijden en weer terug. Vermeulen Autoschade stelt hier twee leenauto’s voor beschikbaar.

“Verpleegkundigen maken lange dagen en draaien nachtdiensten in zware omstandigheden”, zegt Kees Vermeulen. “Bij nacht en ontij met het openbaar vervoer reizen is dan niet altijd even prettig. Om die reden stellen we met alle liefde twee auto’s beschikbaar voor de komende drie maanden. De hulpverlener die gebruik maakt van deze auto’s hoeven alleen de brandstof te betalen, en uiteraard eventuele bekeuringen en eigen risico bij schade.”

“Elke zorgheld moet zorgeloos naar het ziekenhuis kunnen reizen. Daarom steunen wij de actie #zorgheldenauto.” Heb je een bedrijf in de automotive-sector en wil je meedoen aan de actie? Kijk dan op zorgheldenauto.nl.

Elke zorgheld moet zorgeloos naar het ziekenhuis kunnen reizen. Daarom steunen wij de actie #zorgheldenauto. Ook meedoen kan via zorgheldenauto.nl

Lees verder

Springer Infra Support: Vermeulen-fan!

Met zijn bedrijf Springer Infra Support levert Erik Springer gereedschappen en machines die worden ingezet voor de aanleg en het onderhoud van rioleringen, leidingen en kabels. “Ik ben mijn zaak in 2002 begonnen en ga sindsdien door het leven als zzp-er”, vertelt hij. “Een mooi en vrij bestaan. Fijn is ook dat ik eigenlijk voortdurend werk heb, omdat ik me laat inzetten door verschillende opdrachtgevers, meestal grotere aannemingsbedrijven of aannemingscombinaties zoals Boskalis, Maurik en Van Sopijker Infrabouw. Die spreiding bevalt me uitstekend.”

Te spreken is Erik Springer zeker óók over Vermeulen Autoschade. “Ik ben er laatst nog langs geweest omdat mijn bedrijfswagen ruitschade had. Repareren was niet mogelijk, dus is de ruit vervangen. Dat gebeurde snel en vakkundig. Ik hoop uiteraard geen schade meer te krijgen aan mijn auto, maar mocht het nog een keer zo ver komen dan weet ik waar ik moet zijn! Waarom ik voor Vermeulen heb gekozen? Daar zijn twee redenen voor: ik woon in Krimpen aan de Lek en geef mijn geld het liefst uit bij lokale collega-ondernemers. Daarnaast heeft Vermeulen Autoschade gewoon een goede naam. Dat hoor ik overal en dat schept vertrouwen. En ik kan je wel zeggen: ik behoor nu ook tot de fans!”

Lees verder

‘Dikke pluim voor Vermeulen’

Om uit te wijken voor een andere auto manoeuvreerde Arie den Ouden zijn Vw up! in een parkeerhaven. Een actie die hem schade opleverde aan de dorpel van zijn wagen.

“Toen ik een schurend geluid hoorde, wist ik meteen hoe laat het was,’ vertelt de in Nieuw-Lekkerland woonachtige senior. “Gelukkig reed mijn up! nog wel. Ik ben meteen richting Krimpen aan de Lek gegaan en bij Vermeulen Autoschade naar binnen gestapt. Ik kende het bedrijf nog uit het verleden. Destijds had ik ook schade aan mijn auto en heeft men het herstel; perfect geregeld. Dat was ook nu weer het geval! Ik werd keurig ontvangen, er werd een kop koffie geserveerd en kreeg daarna een heldere uitleg over alles wat met het herstel van de schade te maken had. Echt perfect. Ook was er een leenauto beschikbaar: een up! Dus dat voelde meteen vertrouwd. En na een aantal dagen kreeg ik mijn eigen auto weer keurig afgeleverd. Blinkend schoon en in topconditie. Een dikke pluim voor Vermeulen! Reken er maar op dat ik met plezier reclame maak voor dit geweldige bedrijf! Echt een topzaak!”

Lees verder

Veelgestelde vragen

Ik heb schade die door de verzekering wordt vergoed, wat nu?

Indien de schade via de verzekering loopt, kies deze optie in het aanmeldformulier. We hebben dan wat extra documenten van u nodig. Onze medewerkers zullen dit met u bespreken. Zoals u gewend bent, regelen wij ook nu de gehele administratieve afhandeling met de verzekeringsmaatschappij. Bij het ophalen van uw auto vooraf aan de reparatie, hebben wij officieel uw toestemming nodig door het zetten van een handtekening. Ook dit licht onze medewerker vooraf toe.

 

Ik wil liever niet met mijn auto naar het schadeherstelbedrijf toe voor een intake, kan dit ook op afstand?

Via dit formulier kunt u uw schade digitaal melden en hoeft u dus niet langs ons te komen. Binnen één werkdag bellen wij u op om de intake definitief te maken en een datum voor herstel af te spreken.

 

Ik wil liever sowieso niet zelf langskomen, welke service kunt u bieden?

Wij willen u graag helpen, zeker nu. Daarom regelen we nu alles op afstand en we komen uw auto ophalen en weer als nieuw terugbrengen. Uiteraard nemen we daarbij maximale  voorzorgsmaatregelen.

 

Moet ik zelf mijn auto wegbrengen naar het schadeherstelbedrijf?

Nee, u kunt gebruik maken van een gratis haal- en breng service.

 

Kan ik gebruik maken van een leenauto?

U kunt, indien gewenst, gebruik maken van een leenauto. De mogelijkheden hiervoor worden besproken tijdens het telefonische intakegesprek. De leenauto wordt vooraf gedesinfecteerd. Desgewenst nemen we de leenauto direct mee als wij uw auto voor herstel komen ophalen.

 

Wordt mijn auto schoongemaakt na het herstel?

Ja, uw auto wordt zowel van binnen als buiten gereinigd en gedesinfecteerd.

 

Draagt de auto/vervangende auto geen virus mee of het personeel wat er aan werkt?

Om zo zorgvuldig mogelijk te zijn, wordt uw auto bij binnenkomst en bij aflevering gedesinfecteerd. Zoals te lezen is op de website van het RIVM, kan het virus maar kort overleven buiten het lichaam. Maar ook hier willen we zoveel mogelijk de risico’s minimaliseren.

 

In de leenauto wel veilig?

Alle leenauto’s worden zowel bij binnenkomst als bij uitgifte gedesinfecteerd en zijn uiteraard goed onderhouden.

 

Is het nu wel de juiste tijd om mijn schade te laten herstellen?

Veel van onze klanten zijn nu thuis aan het werk. Dat betekent dat de auto wat beter gemist kan worden. Bovendien helpt u ons juist door nu uw schade te laten herstellen.

 

Heeft de coronacrisis verder nog invloed op het schadeherstel?

Het kan zijn dat het herstel langer gaat duren door langere levertijden op de onderdelen of andere zaken die er nodig zijn tijdens het herstel. Graag begrip hiervoor. Uiteraard houden wij u steeds op de hoogte, mochten dit soort situaties zich voordoen.

 

Lees verder

Vermeulen Autoschade. Juist nu!

De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en klanten zijn voor ons het allerbelangrijkste in deze periode van Corona. Vermeulen Autoschade volgt uiteraard de richtlijnen van de officiële instanties en heeft daarop de bedrijfsvoering aangepast.

*          We schudden geen handen

*          We houden 1,5 meter afstand houden van elkaar en van bezoekers

*          Onze medewerkers blijven thuis  als zij ziekteverschijnselen vertonen óf als een gezinslid koorts heeft

*          We desinfecteren deurklinken, receptie, werkplaats en sanitair

*          We desinfecteren uw leenauto voor en na gebruik

*          We desinfecteren uw auto na binnenkomst en vóór aflevering

 

Onze werkwijze

Wij helpen u graag, ook in deze crisistijd. U kunt uw schade digitaal bij Vermeulen Autoschade aanmelden. Wij vragen u het aanmeldformulier zo uitgebreid mogelijk in te vullen, vooral de foto’s van de schade zijn van belang. We nemen na het indienen van het formulier binnen één werkdag telefonisch contact met u op om uw schademelding samen te doorlopen.

We komen uw auto desgewenst ophalen en nemen, als u dat wilt een leenauto voor u mee.

Na herstel leveren wij uw auto weer als nieuw én gedesinfecteerd bij u af.

Wilt u toch gewoon langs komen om uw schade te laten beoordelen? Dat kan natuurlijk ook. We zijn gewoon open en helpen u graag!

Lees verder

WA verhaalschadeservice; wij helpen je!

Stel: je hebt buiten je schuld om schade gereden, maar kunt die schade niet verhalen omdat je een WA-verzekering zonder rechtsbijstand bezit. In dat geval word je geacht zelf de schade te verhalen op de tegenpartij, een tijdrovend en ingewikkeld traject met vaak onbevredigende uitkomsten. Om u alle rompslomp uit handen te nemen werkt Vermeulen Autoschade sinds kort samen met Schadehulp, een veelzijdig en onafhankelijk schaderegelingsbureau. Het werkt als volgt: u doet uw melding bij Vermeulen Autoschade, waarna wij u uitnodigen voor een intake waarbij we met u het schadeformulier invullen, foto’s maken van de schade, de schade vaststellen/berekenen en een calculatie maken. Vervolgens leveren wij het dossier af bij Schadehulp en gaat deze organisatie de tegenpartij aansprakelijk stellen en de schade verhalen. Deze service kost 48 euro en kan u een veelvoud daarvan besparen. We hebben inmiddels een aantal keren gewerkt met Schadehulp en de resultaten waren uitstekend! Met andere woorden: het werkt écht!

Voorwaarde om gebruik te maken van Schadehulp is wél dat er iets te verhalen valt. Met andere woorden:de schuldvraag bij schade moet duidelijk bij de tegenpartij liggen. Als dat het geval is kunnen wij je zonder rechtsbijstandsverzekering toch totaal ontzorgen. Meer weten? Neem gerust contact met ons op: 0180-662022 of info@vermeulen-autoschade.nl. Appen kan ook: 06-18415766.

Lees verder

‘Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen’

Een curieuze aanrijding met een slecht verlichte shovel leverde forse zijschade op aan de Saab 9-3 cabrio van Ron van Raaij. Vermeulen Autoschade zorgde er voor dat de Zweedse bolide weer in de gewenste staat kwam.

“Mijn vrouw was met de auto op weg naar een adres in de Hoeksche Waard”, vertelt de heer Van Raaij. “Ze reed in het donker over zo’n typische, smalle polderweg, moest uitwijken voor een tegenligger en zag aan de linkerkant van de weg een shovel staan die ze wilde passeren. Dat ding bleek aan de zijkant een niet verlicht onderdeel te bezitten dat bij het passeren in onzachte aanraking kwam met de Saab. Het linker voorspatbord en de bestuurdersdeur werden als het ware open gereten. Het zag er niet uit. Het allerbelangrijkste was dat mijn vrouw ongedeerd uit kon stappen. Met de beschadigde auto zijn we naar Vermeulen gegaan. Ik kende het bedrijf niet, maar werd via de VVAA doorverwezen naar Krimpen aan de Lek. Naar later bleek doet de VVAA dat niet zomaar: niet alleen werd onze Saab perfect hersteld, ook de service was voortreffelijk! Zo haalde Vermeulen alles uit de kast om de gewenste vervangende onderdelen binnen te halen, kreeg ik een prima auto te leen en deed men alle moeite om ons van het schadeherstelproces op de hoogte te houden. Compleet met foto’s en volledige transparantie waar het de financiële afhandeling met de verzekering betrof. Inmiddels maken we weer volop gebruik van onze in volle glorie herstelde Saab. En wat Vermeulen Autoschade betreft: ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. Men is niet voor niets ‘preferred provider’ van VVAA, heb ik inmiddels zelf mogen ervaren.”

Lees verder

Hoort zegt het voort

We hebben een vacature voor de fulltime functie van medewerker montage/demontage. Als medewerker montage/demontage ben je verantwoordelijk voor het demonteren en monteren van onderdelen van het beschadigde voertuig. Je zorgt ervoor dat je de juiste handelingen verricht volgens de laatste technieken.

Wij bieden: een prettige werksfeer met veel ruimte voor eigen inzicht, de mogelijkheid voor het volgen van cursussen en een prima salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Wij vragen: een afgeronde opleiding MBO 2, minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie, de bereidheid om cursussen te volgen en een flexibele en positieve bijdrage aan ons team. Interesse? Bezoek onze vacature pagina, stuur een e-mail met je CV en motivatie naar info@vermeulen-autoschade.nl of neem contact op met Kees Vermeulen, telefoonnummer 0180-662022.

Lees verder

‘Ik doe graag zaken met Vermeulen’

Kees Luijten geldt in de Krimpenerwaard als een bekende ondernemer. Ooit was hij oprichter en decennia lang directeur van Klimakon, het in verwarming gespecialiseerde bedrijf uit Lekkerkerk. Heden ten dage runt hij de Klimakon Holding en houdt hij zich bezig met de aankoop, verkoop en verhuur van bedrijfsonroerend goed. “Je mag het zien als een uit de hand gelopen hobby”, glimlacht de 75-jarige Lekkerkerker. “Ik was in het verleden altijd al geïnteresseerd in bouwkundige aangelegenheden en kan er nu meer tijd in stoppen. Het is mooi om te doen en een leuke en interessante manier om lekker in de running te blijven.”

Inmiddels is Kees Luijten ook al een aantal jaren klant van Vermeulen Autoschade. “Ik heb Kees Vermeulen leren kennen in de bijeenkomsten met de Ondernemerskring”, vertelt hij. “Prima vent en een bevlogen ondernemer. In geval van schade breng ik mijn auto bij zijn bedrijf, omdat ik dan zeker weet dat er vakwerk wordt geleverd en je niet te maken hebt met allerlei rompslomp eromheen. Ook mijn zoon Patrick –directeur van Luijten Verwarming- doet om die reden graag zaken met ‘Vermeulen’. Kees Vermeulen mag trots zijn op zin bedrijf!”

Lees verder