0180-662022

Bel

06-18415766

WhatsApp

info@vermeulen-autoschade.nl

Mail

Mondkapjes en Vermeulen Autoschade

Gisterenavond (maandag 28 september) heeft het kabinet de coronamaatregelen aangescherpt. Men wil daarmee de opmars van Covid-19 terugdringen.

Premier Rutte en Minister de Jonge stelden een mondkapje in de openbare (winkel) ruimte nog niet verplicht. Om die reden kan en wil ik geen mondkapjesplicht invoeren voor mijn bedrijf. Toch ben ik ervan overtuigd dat alle beetjes helpen. Daarom vraag ik u als u ons pand bezoekt een mondkapje te dragen. Immers baat het niet dan schaadt het niet.

Mondkapjes worden door ons gratis verstrekt bij de ingang van ons bedrijf. Om de 1,5 m regel te kunnen garanderen is het maximum aantal klanten in onze ontvangstruimte beperkt tot 3. Eerdere coronamaatregelen blijven van kracht. De aanvullende maatregelen gaan in vanaf 30 september. Ik hoop op uw begrip voor deze vervelende situatie. Samen krijgen we corona eronder!

We houden ons aan de RIVM richtlijnen. Bent u er toch niet helemaal gerust op? U kunt ons altijd bellen om te overleggen wat het beste past voor u!

Hartelijke groet,

Kees Vermeulen

Lees verder

Zo blijf ik lekker mobiel

86 is ze inmiddels: Adrie Schouten uit Krimpen aan de Lek. En nog altijd rijdt ze met veel plezier in haar Renault Modus. “Ik voel me prima achter het stuur”, vertelt ze. “Alleen probeer ik wel de snelwegritten tot het minimum te beperken. In de Krimpenerwaard maak ik echter nog aardig wat kilometers, hoor! Juist op mijn leeftijd is een auto onmisbaar. Want zo blijf ik lekker mobiel. Tja, en af en toe rijd ik schade. Meestal zijn het kleine dingetjes, zoals een paaltje dat ik over het hoofd zie. Dan hoor ik een krassend geluid en weet ik meteen hoe laat het is. Gelukkig heb ik Vermeulen Autoschade om het allemaal te repareren. Zoals onlangs toen ik snel even wat spullen naar mijn dochter moest brengen. Ze miste wat spullen die ze nodig had bij het klussen aan haar nieuwe woning. Bij een splitsing in het dorp moest ik een auto ontwijken die plotseling uit een inrit kwam stuiven. Ik raakte toen lichtjes een geparkeerd bedrijfsbusje. Geen grote schade hoor, maar ik ben zuinig op mijn auto en vond herstel noodzakelijk. Bij Vermeulen ben ik prima en heel vriendelijk geholpen, compleet met haal- en brengservice. Comfortabeler kán niet. En mijn Renault? Die ziet er weer uit om door een ringetje te halen!”

Lees verder

Ze doen wat ze beloven. Net als wij!

Voor Dick en Els Willemse is het volstrekt duidelijk: “Schade aan één van onze bedrijfswagens? Dan bellen we Vermeulen!”

Het Lekkerkse echtpaar voert alweer sinds 2003 de regie over Verhuis- en montagebedrijf Willemse, een bloeiend en groeiend bedrijf dat zowel binnen als buiten de landsgrenzen actief is voor zowel particuliere als zakelijke klanten. “Zo’n tachtig procent van onze activiteiten spelen zich in Nederland af”, vertelt Els Willemse. “Zo houden we ons bezig met het verhuizen van mensen en bedrijven en verrichten we transport met onze trekkers en trailers. Daarnaast doen we koerierswerk en verrichten we montage en demontagewerkzaamheden van te verhuizen kantoormeubilair.”

“Vanaf de start is het ons voor de wind gegaan”, stelt Dick Willemse vast. “Er bleek meteen behoefte aan onze ontzorgende dienstverlening en we groeiden dan ook flink. De kredietcrisis die in 2008 begon leverde ons wel een dip op. Daar hebben we echt last van gehad. Het duurde tot 2017 voor we weer helemaal op het oude niveau zaten. 2018 en 2019 waren echte topjaren en 2020 begon ook uitstekend. En daarna kwam de coronacrisis. Een paar weken lang was het hier onnatuurlijk stil en hebben we ons even afgevraagd hoe het verder moest. Daarna trok de markt gelukkig snel aan en mogen we vaststellen dat we weer volop in het werk zitten. Met andere woorden: 2020 zou nog wel eens heel redelijk kunnen uitpakken voor ons.”

Af en toe rijden de bedrijfswagens van Willemse schade. En dan is ‘de redding’ dichtbij te vinden, weten Dick en Els Willemse. “Dan gaan we naar Vermeulen, want dan weten we zeker dat we snel en goed geholpen worden. We zijn er erg tevreden over. Het mooie van Vermeulen Autoschade is dat ze doen wat ze beloven. Zo zijn wij ook. No nonsense kwaliteit leveren. Dat waarderen we zeer. Met het bedrijf zijn we inmiddels een jaar of vijf klant. Wat ons betreft komen daar nog heel wat jaren bij!”

Lees verder

Flinke kras door kinderfiets

Aad Tellier was bezig in zijn voortuin toen het gebeurde: een kleuter op een kinderfietsje toucheerde zijn Skoda Fabia. “Het stuurtje schuurde langs de lak van mijn voor de deur geparkeerde auto en dat leverde een lange kras op”, vertelt de Lekkerkerker. “Eerst heb ik gekeken of het goed ging met dat kleine meiske, want dat was het belangrijkste. Daarna zag ik de schade en heb ik mijn verzekeringsmaatschappij gebeld.”Die verwees de heer Tellier door naar Vermeulen Autoschade in het naburige Krimpen aan de Lek. “En daar ben ik nog steeds blij mee”, lacht hij. “De service die ik daar heb ervaren was buitengewoon. Ze kwamen nota bene mijn auto halen en weer terugbrengen: perfect hersteld én mooi gepoetst. Van enig kleurverschil was geen sprake. Beter kan niet! Alles bij elkaar ben ik ‘m maar een dag kwijt geweest. Natuurlijk hoop ik nooit meer een beroep te doen op de mensen van Vermeulen, want dat zou betekenen dat ik weer schade heb gereden, ha ha. Maar mocht het me nog een keer overkomen, dan weet ik waar ik zijn moet! Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen!”

Lees verder

We zijn BOVAG-lid!

Vermeulen Autoschade was al aangesloten bij de brancheorganisatie voor autoschadeherstel FOCWA, daar is nu het BOVAG-lidmaatschap bijgekomen. Sinds 8 juli jongstleden zijn we officieel lid van deze overkoepelende automotive-organisatie.

“We hebben besloten ons bij de autoschadetak van BOVAG aan te sluiten omdat we daarmee in staat zijn onze dienstverlening verder uit te breiden en klanten van alle verzekeringsmaatschappijen op maat kunnen bedienen met perfect autoschadeherstel, voorzien van liefst vier jaar BOVAG-garantie”, vertelt Kees Vermeulen. “Daarnaast is BOVAG een kwaliteitslabel dat precies aansluit bij het hoge niveau dat wij leveren op het vlak van autoschadeherstel en het ontzorgen van mensen die ons hun auto toevertrouwen. Kortom: we zijn erg blij met onze toetreding en hebben er hoge verwachtingen van.”

Om het BOVAG-label te mogen voeren diende Vermeulen Autoschade aan een aantal strenge eisen voldoen. “We zijn daar glansrijk doorheen gekomen”, aldus Kees Vermeulen. “En eerlijk gezegd twijfelde ik daar vooraf ook niet aan. Wij zijn net als BOVAG uiterst kritisch op kwaliteit. Het belang én een veilige mobiliteit van onze klanten staan altijd voorop.”

Lees verder

De winnaars van Vermeulen

Een gratis was- en poetsbeurt voor haar auto, een lekkere lunchcadeaubon van Lunchroom De Heerlijkheid van Ouderkerk en een door Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard gebakken taart; tja, je krijgt wél wat als je de Fotoprijsvraag van Vermeulen Autoschade wint!

 

En winnen dééd Helma Hoogendijk! De Krimpense puzzelde elf afleveringen trouw mee met de fotoquiz op facebook.com/vermeulenautoschade en slaagde er in om net als een aantal andere deelnemers van alle gevraagde letters het juiste antwoord te formeren: ‘spuitcabine’. Na loting kwam ze als winnaar uit de bus. Ook Coos Loeve, Lenie Boudesteijn, Jacqueline Govers en Ruud Nelissen kwamen naar Krimpen aan de Lek om uit handen van Vermeulen Autoschade-receptionist Andrew Roos lunchbon en taart in ontvangst te nemen. En een volgende fotoprijsvraag? Tja, dan doen ze natuurlijk weer mee. Want dit soort prijzen smaken naar meer!

Lees verder

Niet alleen auto’s spuiten

Natuurlijk; onze corebusiness is autoschadeherstel, maar tussendoor pakken we zo af en toe ook andere klussen beet. Zo kregen we onlangs het bezoek of we keukendelen wilden spuiten. We deden het met veel plezier en het resultaat is prachtig! En dat is een prettige gedachte voor iedereen die wel eens een ander kleurtje aan zijn of haar keuken wenst of een kast, deur of radiator (om maar wat voorbeelden te noemen) van een fijne opfrisbeurt wil laten voorzien. Neem contact met ons op en we plannen ‘um’ in!

Lees verder

#Zorghelden Helpen

Het was de voorbije maanden hard werken onder zware omstandigheden voor veel mensen in de zorg. En nog altijd liggen er veel mensen met corona in het ziekenhuis. De mensen die he verzorgen verdienen onze bewondering én steun. Vandaar dat Vermeulen Autoschade in het kader van de actie #zorgheldenauto twee leenauto’s beschikbaar heeft gesteld aan mensen die coronapatiënten verplegen. “Het verhaal is heel simpel: het is voor verplegend personeel na een zware dienst veel prettiger om zich per auto van ziekenhuis naar huis te verplaatsen in plaats van gebruik te maken van het openbaar vervoer, zeker in het geval van een pittige nachtdienst”, zegt Kees Vermeulen. “Vandaar onze medewerking aan de actie. Uit liefde voor de zorg en uit bewondering voor het goede en belangrijke werk dat deze mensen doen.”

Lees verder

“Blij met ‘een betrouwbaar’ bedrijf”

Elke schadeauto heeft een verhaal. Zo ook die van Laura Timmer uit Lekkerkerk. Onlangs bracht ze haar Mazda 2 met schade aan de linkervoorzijde bij ons binnen. Twee dagen later kwam ze haar herstelde auto weer ophalen. “Ik had een aanrijding bij ons in het dorp”, vertelt ze. “Het zijspatbord en de bumper waren daardoor beschadigd. Super balen, want ik ben best zuinig op mijn auto. Ik koos voor eigenlijk als vanzelfsprekend voor Vermeulen om de schade te herstellen. Het is een betrouwbaar bedrijf, wist ik van iedereen die er al eens was geweest. Dat heb ik nu ook zélf ondervonden. Bij binnenkomst werd ik ontvangen door receptionist Andrew. Die was heel behulpzaam en legde precies uit wat er aan mijn Mazda ging gebeuren. Ik kon ook een leenauto meekrijgen, maar daar heb ik van afgezien. In deze corona-tijd wandel en fiets ik zoveel mogelijk. Da’s gezonder hè!”

Na twee dagen kreeg ze haar auto in blinkende conditie terug. “Ik verheug me al op het moment waarop iedereen zich weer wat vrijer kan bewegen”, glimlacht Laura Timmer. “Dan trek ik er met mijn ‘Mazdaatje’ op uit naar de sportschool, de jazzdans en de badmintonclub in Bergambacht; drie dingen die ik nu best wel mis maar straks hopelijk weer open gaan. Ik kan bijna niet wachten!”

Lees verder

Teamgeest en vakmanschap

Logistiek Dienstverlener Geodis is alweer enkele jaren klant bij Vermeulen Autoschade. “Tot volle tevredenheid”, zegt werkplaatscoördinator Leo de Jong van de Geodis-vestiging in Lekkerkerk.

“Vermeulen zetten we in voor het spuitwerk van vrachtwagenonderdelen en schadeherstel aan onze trekkers. Dat doen ze zeer goed. Bovendien is het contract prettig. Dat begint al met receptionist Andrew Roos; een geweldige medewerker die het geen moeite teveel is om je te helpen. Kees Vermeulen heeft het sowieso goed voor elkaar. Als je de zaak binnenstapt dan voel je meteen de teamgeest en het enthousiasme in combinatie met vakmanschap. Mooi om te zien!”

Leo de Jong werkt inmiddels alweer zo’n dertig jaar bij Geodis. “Ik begon destijds als magazijnmeester. Dat was de tijd waarin de onderneming hier in Lekkerkerk nog in handen was van de familie Van der Laan. Het bedrijf werd in 1998 overgenomen door het Franse concern Geodis, dat op haar beurt weer toebehoort aan SNCF; de Franse nationale spoorwegen. Geodis heeft in Lekkerkerk haar meest noordelijke vestiging. Men bedient van daaruit geheel Noord-Europa. “We vervoeren vloeibare stoffen”, vertelt Leo de Jong. “Daarbij moet je denken aan tankbier voor bedrijven als Heineken en Inbev. “Daarnaast transporteert Geodis chemicaliën ten behoeve van Shell, Esso, Caldic, Univar etcetera. Vanuit Lekkerkerk opereren zo’n 130 eenheden. Zelf ben ik alweer een flink aantal jaren verantwoordelijk voor onder meer de werkplaats. Ik plan het onderhoud, zorg ervoor dat alle zaken rondom keuringen van trekkers en tanks tot in de puntjes verzorgd zijn, en sta in contact met reparatiebedrijven en dealers. Een boeiende en dynamische baan met fijne collega’s. Ik fiets nog altijd iedere dag met veel plezier van Stolwijk naar Lekkerkerk om mijn werk te doen.”

Lees verder