0180-662022

Bel

06-18415766

WhatsApp

info@vermeulen-autoschade.nl

Mail

‘De hele kwestie kostte me twee keer tien minuten, ha ha!’

Hans van Gent heeft twee passies: watersport en zijn BMW! “Ik rijd een 320i”, vertelt de Lekkerkerker. “Een heerlijke auto met fijne rijeigenschappen, veel power en een fantastische 8-traps automaat. Elk ritje is een genot!” Minder prettig is het als je bolide geconfronteerd wordt met schade. “Dat doet pijn hoor”, zegt de BMW-adept, die meteen terugdenkt aan de ‘schaafwonden’ die zijn auto opliep bij een wat ongelukkige parkeermanoeuvre van een mede-automobilist. “De bumper en het voorscherm werden licht geraakt. Balen natuurlijk. Ik nam contact op met Interpolis om de schade te melden. Daarna ben ik linea recta naar Vermeulen Autoschade gereden. Een bewuste keuze. Vermeulen heeft niet alleen een uitstekende naam, maar is ook nog eens lekker dichtbij.”

“De goede reputatie van het bedrijf werd meteen bevestigd bij de ontvangst aan de balie. Medewerker Andrew stond me op een bijzonder prettige en heldere manier te woord en stelde me meteen gerust. Binnen de kortste keren kreeg ik een leenauto mee, een Mazda 3. Prima wagen. Ook over de wijze waarop het schadeherstelproces werd afgewikkeld was ik zeer tevreden. Via de mail werd ik tot in detail geïnformeerd, compleet met foto’s. Beter kán niet. Normaal gesproken verwacht je bij het melden en afwikkelen van autoschade ‘een tijdrovend circus’, maar daar was hier geen enkele sprake van. De hele kwestie kostte me twee keer tien minuten, ha ha! Comfortabel hoor. En mijn BMW? Die ziet er weer als nieuw uit. Ik geniet er weer elke dag van!”

Lees verder

Een onwelkome aanraking met een fietsenrek

Soms zie je wel eens iets over het hoofd als je in je auto zit. Een laag fietsenrek bijvoorbeeld, weet Annemarie Mudde uit eigen ervaring. En dat betekende schade.

“Eigen schuld, dikke bult”, zegt de inwoonster van Lekkerkerk over de onwelkome aanraking van haar Kia Rio en het stalen object. “Maar ik baalde er wel van, temeer omdat deze auto in het verleden in bezit was mijn vader, die vorig jaar is overleden. Hij was altijd erg zuinig op zijn auto en ik ben dat ook. Juist daardoor is zo’n schade extra vervelend.”

Na de eenzijdige aanrijding nam Annemarie Mudde contact op met haar verzekeringstussenpersoon. “Hij bood de keuze uit drie autoschadeherstelbedrijven. Vermeulen was daar één van. Leek me het makkelijkst, want Krimpen aan de Lek, daar ben je zo. Eenmaal binnen bij Vermeulen werd ik uitstekend geholpen. Sterker nog: ik hoefde eigenlijk alleen maar de sleutels in te leveren en in een leenauto te stappen. De rest werd keurig afgehandeld door het bedrijf. En toen ik mij Kia op kwam halen werd ik nog eens extra blij. De schade bleek perfect hersteld. Ik kan alleen maar positieve dingen verzinnen als ik aan Vermeulen denk. Uiteraard hoop ik nooit meer schade te rijden, maar áls het onverhoopt nog een keer mocht gebeuren, dat weet ik waar ik moet zijn!”

Lees verder

Voor en na schade – Mercedes Benz

Voor

Na

Lees verder

Voor en na schade – Nissan

Voor

Na

Lees verder

Voor en na schade – Alfa Romeo

Voor

Na

Lees verder

Voor en na schade – Ford

Voor

Na

Lees verder

Voor en na schade – Peugeot

Voor

Na

Lees verder

Voor en na schade – Renault Megane

Voor

Na

Lees verder