0180-662022

Bel

06-18415766

WhatsApp

info@vermeulen-autoschade.nl

Mail

Aan de slag…..

kees

Wanneer je in je vakantie lekker op een luchtbed ronddobbert of van een drankje geniet op een zonnig terras, lijkt je werk ver weg. Dat is ook goed, want de boog kan niet altijd gespannen staan. Ook ik heb, hopelijk net als u, genoten van mijn vakantie.

Ondertussen ging het werk gewoon door in onze werkplaats en op de receptie. Daaraan denkend realiseer je je hoe fijn het is om te kunnen vertrouwen op een goed en gemotiveerd team. Zij ontzorgden tijdens mijn vakantie niet alleen onze klanten, maar ook mij! Ik ben ze daar dankbaar voor.

Inmiddels heb ik me weer bij ‘mijn troepen’ gevoegd en zijn die drie weken Kroatië een mooie herinnering. Het terras heeft plaatsgemaakt voor de spuitcabine, het luchtbed is ingeruild tegen een werkkruk. Aan de slag dus: met nieuwe energie én met de ambitie om onze klanten en relaties ook de komende tij maximaal te ontzorgen. Daar kan geen vakantie tegen op!

Kees Vermeulen

Lees verder

Een lekkere attentie in je auto

Vanaf medio oktober pakken we smakelijk uit met een leuke attentie. Na schadeherstel treft u als klant een heerlijk pakje koekjes in uw auto aan. De lekkernijen zijn gemaakt door deelnemers van Stichting Dagbesteding Krimpenerwaard, een regionale organisatie die op veertien verschillende locaties in de regio mensen met een verstandelijke beperking even leuke als zinvolle vormen van dagbesteding biedt. Vermeulen Autoschade draagt deze stichting een warm hart toe.

Lees verder

Een goede buur…. Autospecialist Edwin

Sinds december 2018 runt Edwin Vuik zijn garagebedrijf Autospecialist Edwin. Het is fijn om te zien dat de nog jonge onderneming uitstekend draait. Vuik zelf geniet al evenzeer van het succes.

“Je moet altijd maar afwachten hoe het loopt als je voor jezelf begint”, zegt hij. “Gelukkig had ik vanaf dag één over belangstelling niet te klagen en kon ik bouwen aan een gestaag groeiende klantenkring. Het is zelfs zo druk geworden dat ik een monteur en een leerling-monteur heb aangetrokken. We staan nu met zijn drieën auto’s te repareren en te onderhouden. Daarnaast verricht ik APK-keuringen.”

Autospecialist Edwin geldt als een universeel garagebedrijf met als extra pluspunt zijn specialisme in het merk Mercedes-Benz. Zijn klanten zijn afkomstig uit Krimpen aan de Lek en de dorpen daaromheen.

Ook doet hij zaken met Vermeulen Autoschade. “Ik breng wel eens een auto waar een krasje of een deukje moet worden hersteld of een bumper moet worden gespoten”, vertelt Edwin Vuik. “Het mooie aan Kees en zijn team vind ik dat ze, hoe druk ze het ook hebben, nooit ‘nee’ verkoopt als ik hem dat vraag. Dat noem ik nou een goede buurman! Omgekeerd gebeurt trouwens hetzelfde, ha ha! Met een onderhouds- of reparatievraag kan ie altijd bij me terecht. Werkt prima zo!”

“Hoe het contact tussen onze bedrijven is ontstaan? Heel simpel: Kees was aanwezig bij de officiële opening van mijn zaak in december vorig jaar. Ik kende hem overigens nog van vroeger. Die ‘klik van toen’ bleek er nog steeds te zijn. Ook als ondernemers.”

Meer weten over Autospecialist Edwin, kijk op www.autospecialist-edwin.nl

Lees verder

Tweekoloms brug een echte aanwinst

Sinds kort hebben we de beschikking over een nieuwe tweekoloms brug. Een echte aanwinst, mag worden vastgesteld. “Door het gebruik van twee in plaats van vier kolommen hangt een auto helemaal vrij. Het grote pluspunt van een tweekoloms brug is dat je nu overal goed bij kunt bij het inspecteren en verhelpen van schades“, zegt Kees Vermeulen. “Bovendien is het nu veel gemakkelijker om een auto goed op te meten en nauwkeurig te bepalen of hij wel of niet krom is. Kortom: we kunnen ons werk nu nog preciezer doen.”

Lees verder

‘Voortreffelijk geholpen na inbraakschade’

De voorbije zomer kregen we hem binnen: een Peugeot 208 met een totaal ‘verruïneerd ‘ dashboard. “De gevolgen van een auto-inbraak”, vertelt Jan-Jaap Klok, eigenaar van de compacte Franse ‘voiture’.

“Ik had de auto meegegeven aan mijn zoon, die er mee op vakantie ging naar de Franse kust. Toen hij op een ochtend wakker werd en bij de Peugeot ging kijken, trof hij een totaal ontmanteld dashboard aan. Navigatie, radio en de klokken waren verwijderd; en dat alles op een niet al te lichtzinnige wijze. Wat overbleef was een puinhoop.”

De schade werd meteen gemeld bij de verzekeraar die vervolgens voor het schadeherstel Vermeulen Autoschade als uitstekende optie aanbeval. “Terecht!”, stelt de in Rotterdam woonachtige heer Klok vast. “Ik kan net anders zeggen dat ik voortreffelijk geholpen ben. Alles werd duidelijk uitgelegd en via whatssapp werd elke ‘tussenvraag’ die ik tijdens het herstelproces stelde, meteen beantwoord. Nog mooier: mijn twee jaar oude Peugeot heeft nu weer een perfect dashboard. Niets dan lof voor de vriendelijke vakmensen van Vermeulen Autoschade!”

Lees verder

Vernieuwde werkplaats: ideaal!

In juni vierde Vermeulen Autoschade de officiële en feestelijke ingebruikname van de verbouw/uitbreiding van zijn bedrijfspand. Een mooie mijlpaal voor ons bedrijf. Inmiddels zijn we ‘een kwartaaltje’ verder en is het tijd om eens te vragen hoe de noviteit bevalt.

“Daar kan ik kort over zijn”, glimlacht Kees Vermeulen. “Wat we hoopten en verwachtten is in de praktijk uitgekomen. We hebben nu letterlijk de figuurlijk de ruimte om ons werk in een optimale setting te doen. Er is bovendien meer overzicht. Daarnaast ziet de werkplaats er een stuk opgeruimder uit. Bovenal merk ik aan ons team dat men zich prettig voelt in de nieuwe setting. Onze plaatwerker Pali bijvoorbeeld heeft nu zijn eigen plekje in het nieuwbouwgedeelte. Ook voor zijn collega’s is het aantal m2 toegenomen. Dat geeft een bepaalde vorm van rust. Iedereen vaart er wel bij. Ideaal!”

Kees Vermeulen zou Kees Vermeulen niet zijn als hij niet vooruit denkt! Dus staan er alweer nieuwe innovaties in de planning. “In januari schaffen we apparatuur aan waarmee we Advanced Driver Assistance Systems optimaal kunnen afstellen. Steeds meer moderne auto’s hebben die elektronische rijhulpsystemen systemen aan boord. Na schade is het uiterst belangrijk dat je ze weer perfect laat functioneren. Met deze apparatuur lukt dat goed en snel.”

Lees verder

Schade in het buitenland

Schade op vakantie in het buitenland? Je moet er niet aan denken, maar het kan zomaar gebeuren. “In dat geval is het verstandig om meteen de ANWB Alarmcentrale te bellen”, vertelt Kees Vermeulen. “Daarnaast moet je een internationaal schadeformulier bij je hebben dat jij en de tegenpartij ondertekenen voordat de auto’s verplaatst worden. Als degene met wie je gebotst bent, geen taal spreekt die jij beheerst kun je toch samen met schadeformulier invullen. Deze zijn Europees erkend en bevatten inhoudelijk exact dezelfde tekst en tekenvlakken. Mocht hij of zij geen schadeformulier bij zich hebben, bel dan de politie.”

Mocht de schade aan uw auto zo beperkt zijn dat je er gewoon je weg veilig mee kunt vervolgen, dan kun je er voor kiezen om de schade bij terugkomst in Nederland te laten herstellen. Bij twijfel doet u er goed aan om bij een plaatselijke autodealer of een autoschadeherstelbedrijf langs te gaan.”

“Moraal van het verhaal: ga goed voorbereid op vakantie en zorg sowieso dat er een Europees schadeformulier in de auto aanwezig is. Exemplaren liggen voor u klaar in onze receptie. Je kunt ze maar beter bij je hebben.”

Lees verder

Nu nog het buitenwerk…

Ons bedrijfspand mag dan wel af en ingericht zijn, het nieuw- en verbouwproject is daarmee nog niet ten einde. De buitenzijde aan de ‘Tiendweg-kant’ moet nog worden beetgepakt. Dat gaat gebeuren door Aannemingsbedrijf C. de Kwaadsteniet uit Moordrecht.

“Direct na de zomervakantie gaan we hiermee aan de slag”, vertelt Marijn Maaijen, directeur-eigenaar van C. de Kwaadsteniet. “Aan de zijkant van het bedrijfspand creëren we nieuwe en ruime parkeerplaatsen, gecombineerd met boompjes en een mooie omlijsting met schanskorven die we met stenen vullen. Zo ontstaat er een representatief en praktisch totaalplaatje dat mooi aansluit bij het gebouw en de omgeving.”

Aannemingsbedrijf C. de Kwaadsteniet maakte met de vervolmaking van de buitenruimte de cirkel rond waar het haar activiteiten rondom de bouw van het Vermeulen-pand. “Klopt”, zegt Marijn Maaijen. “We waren ook al in het beginstadium van de partij. We verwijderden toen de bestrating, groeven de bouwput en deden het nodige andere grondwerk. Het is ons dagelijks werk als in grond, weg en waterbouw gespecialiseerde onderneming. Dat Vermeulen ons uitkoos voor deze opdrachten berust niet op toeval. Beide bedrijven hebben al jaren lang een goede band. Kees Vermeulen schakelt ons in voor werk op ons vakgebied, wij maken gebruik van zijn vakmanschap als één van onze auto’s schade heeft gereden. Tot volle tevredenheid. En ik weet zeker dat dat wederzijds is!”

Lees verder

‘Ze denken mee met jou als klant’

Yvette Erkelens uit Lekkerkerk was amper een week de trotse eigenaar van een BMW 218 Cabrio, toen ze met schade aan haar aanwinst werd geconfronteerd. “Een deuk in het portier. Dat deed wel even flink zeer…. Ik heb er die nacht slecht van geslapen.”

Om de schade te laten herstellen nam ze contact op met Vermeulen Autoschade. “Dat ik in Krimpen aan de Lek terecht kwam had alles te maken met mijn man. Hij kent Andrew Roos, de receptionist van Vermeulen Autoschade. Ik ben langs gegaan met de BMW en werd allervriendelijkst te woord gestaan. Er was alleen één probleem: vanwege de officiële opening van het vernieuwde bedrijfspand van Vermeulen kon men mij niet direct helpen. Andrew heeft vervolgens enorm zijn best gedaan om toch voor een bevredigende oplossing te zorgen. Hij nam contact op met ‘Jeroen van Dijk Uitdeuken zonder spuiten’ in Schoonhoven en legde hem de situatie uit. Niet veel later bracht ik mijn auto daar om hem uiteindelijk in topstaat terug te krijgen. Goed werk van Jeroen én zeker ook van Andrew. Er wordt vaak gezegd dat ze bij Vermeulen Autoschade écht meedenken met jou als klant. Ik kan je zeggen dat het klopt! Topservice!”

Lees verder

Speciale openingkrant

Vermeulen Autoschade_proef3

Lees verder