0180-662022

Bel

06-18415766

WhatsApp

info@vermeulen-autoschade.nl

Mail

Niet alleen auto’s spuiten

Natuurlijk; onze corebusiness is autoschadeherstel, maar tussendoor pakken we zo af en toe ook andere klussen beet. Zo kregen we onlangs het bezoek of we keukendelen wilden spuiten. We deden het met veel plezier en het resultaat is prachtig! En dat is een prettige gedachte voor iedereen die wel eens een ander kleurtje aan zijn of haar keuken wenst of een kast, deur of radiator (om maar wat voorbeelden te noemen) van een fijne opfrisbeurt wil laten voorzien. Neem contact met ons op en we plannen ‘um’ in!

Lees verder

#Zorghelden Helpen

Het was de voorbije maanden hard werken onder zware omstandigheden voor veel mensen in de zorg. En nog altijd liggen er veel mensen met corona in het ziekenhuis. De mensen die he verzorgen verdienen onze bewondering én steun. Vandaar dat Vermeulen Autoschade in het kader van de actie #zorgheldenauto twee leenauto’s beschikbaar heeft gesteld aan mensen die coronapatiënten verplegen. “Het verhaal is heel simpel: het is voor verplegend personeel na een zware dienst veel prettiger om zich per auto van ziekenhuis naar huis te verplaatsen in plaats van gebruik te maken van het openbaar vervoer, zeker in het geval van een pittige nachtdienst”, zegt Kees Vermeulen. “Vandaar onze medewerking aan de actie. Uit liefde voor de zorg en uit bewondering voor het goede en belangrijke werk dat deze mensen doen.”

Lees verder

“Blij met ‘een betrouwbaar’ bedrijf”

Elke schadeauto heeft een verhaal. Zo ook die van Laura Timmer uit Lekkerkerk. Onlangs bracht ze haar Mazda 2 met schade aan de linkervoorzijde bij ons binnen. Twee dagen later kwam ze haar herstelde auto weer ophalen. “Ik had een aanrijding bij ons in het dorp”, vertelt ze. “Het zijspatbord en de bumper waren daardoor beschadigd. Super balen, want ik ben best zuinig op mijn auto. Ik koos voor eigenlijk als vanzelfsprekend voor Vermeulen om de schade te herstellen. Het is een betrouwbaar bedrijf, wist ik van iedereen die er al eens was geweest. Dat heb ik nu ook zélf ondervonden. Bij binnenkomst werd ik ontvangen door receptionist Andrew. Die was heel behulpzaam en legde precies uit wat er aan mijn Mazda ging gebeuren. Ik kon ook een leenauto meekrijgen, maar daar heb ik van afgezien. In deze corona-tijd wandel en fiets ik zoveel mogelijk. Da’s gezonder hè!”

Na twee dagen kreeg ze haar auto in blinkende conditie terug. “Ik verheug me al op het moment waarop iedereen zich weer wat vrijer kan bewegen”, glimlacht Laura Timmer. “Dan trek ik er met mijn ‘Mazdaatje’ op uit naar de sportschool, de jazzdans en de badmintonclub in Bergambacht; drie dingen die ik nu best wel mis maar straks hopelijk weer open gaan. Ik kan bijna niet wachten!”

Lees verder

Teamgeest en vakmanschap

Logistiek Dienstverlener Geodis is alweer enkele jaren klant bij Vermeulen Autoschade. “Tot volle tevredenheid”, zegt werkplaatscoördinator Leo de Jong van de Geodis-vestiging in Lekkerkerk.

“Vermeulen zetten we in voor het spuitwerk van vrachtwagenonderdelen en schadeherstel aan onze trekkers. Dat doen ze zeer goed. Bovendien is het contract prettig. Dat begint al met receptionist Andrew Roos; een geweldige medewerker die het geen moeite teveel is om je te helpen. Kees Vermeulen heeft het sowieso goed voor elkaar. Als je de zaak binnenstapt dan voel je meteen de teamgeest en het enthousiasme in combinatie met vakmanschap. Mooi om te zien!”

Leo de Jong werkt inmiddels alweer zo’n dertig jaar bij Geodis. “Ik begon destijds als magazijnmeester. Dat was de tijd waarin de onderneming hier in Lekkerkerk nog in handen was van de familie Van der Laan. Het bedrijf werd in 1998 overgenomen door het Franse concern Geodis, dat op haar beurt weer toebehoort aan SNCF; de Franse nationale spoorwegen. Geodis heeft in Lekkerkerk haar meest noordelijke vestiging. Men bedient van daaruit geheel Noord-Europa. “We vervoeren vloeibare stoffen”, vertelt Leo de Jong. “Daarbij moet je denken aan tankbier voor bedrijven als Heineken en Inbev. “Daarnaast transporteert Geodis chemicaliën ten behoeve van Shell, Esso, Caldic, Univar etcetera. Vanuit Lekkerkerk opereren zo’n 130 eenheden. Zelf ben ik alweer een flink aantal jaren verantwoordelijk voor onder meer de werkplaats. Ik plan het onderhoud, zorg ervoor dat alle zaken rondom keuringen van trekkers en tanks tot in de puntjes verzorgd zijn, en sta in contact met reparatiebedrijven en dealers. Een boeiende en dynamische baan met fijne collega’s. Ik fiets nog altijd iedere dag met veel plezier van Stolwijk naar Lekkerkerk om mijn werk te doen.”

Geodis
Lees verder

Hygiëne in alle opzichten op 1

Hygiëne stond bij ons altijd al hoog in het vaandel, maar in tijden van corona zijn we er extra scherp op. ‘Ontsmetten’ is ons sleutelwoord. We doen het tot in detail. Ons bedrijfspand houden we geheel volgens de RIVM-richtlijnen schoon. Te beginnen met de deurklinken, dee sanitaire voorzieningen, de receptie en de werkplaats.

Bij binnenkomst in ons pand treft u onze receptionist Andrew achter een plexiglas scherm. Wanneer u uw schadeauto komt inleveren, dan wordt deze volledig ontsmet voordat we aan onze werkzaamheden beginnen. Ook het contactsleuteltje dat u bij aan Andrew overhandigt wordt schoongemaakt. Mocht u een leenauto of onze leenfiets willen meenemen dan mag u eveneens rekenen op een fris exemplaar dat geheel volgens de RIVM-normen is gereinigd. Datzelfde geldt ook wanneer u uw van schade herstelde auto komt ophalen. Safety First; wij maken het waar!

hygiëne
Lees verder

#zorgheldenauto. Wij doen mee

Bestaan helden? Absoluut! Je ziet ze onder andere in de ziekenhuizen, waar ze alles geven om mensen met corona te helpen. Voor hun verpleegkundig werk hebben wij veel respect. Vandaar dat we ons hebben aangesloten bij  de actie #zorgheldauto, waarmee we verpleegkundigen in de gelegenheid stellen om zich veilig en comfortabel van huis naar werk te rijden en weer terug. Vermeulen Autoschade stelt hier twee leenauto’s voor beschikbaar.

“Verpleegkundigen maken lange dagen en draaien nachtdiensten in zware omstandigheden”, zegt Kees Vermeulen. “Bij nacht en ontij met het openbaar vervoer reizen is dan niet altijd even prettig. Om die reden stellen we met alle liefde twee auto’s beschikbaar voor de komende drie maanden. De hulpverlener die gebruik maakt van deze auto’s hoeven alleen de brandstof te betalen, en uiteraard eventuele bekeuringen en eigen risico bij schade.”

“Elke zorgheld moet zorgeloos naar het ziekenhuis kunnen reizen. Daarom steunen wij de actie #zorgheldenauto.” Heb je een bedrijf in de automotive-sector en wil je meedoen aan de actie? Kijk dan op zorgheldenauto.nl.

Elke zorgheld moet zorgeloos naar het ziekenhuis kunnen reizen. Daarom steunen wij de actie #zorgheldenauto. Ook meedoen kan via zorgheldenauto.nl

Lees verder

Springer Infra Support: Vermeulen-fan!

Met zijn bedrijf Springer Infra Support levert Erik Springer gereedschappen en machines die worden ingezet voor de aanleg en het onderhoud van rioleringen, leidingen en kabels. “Ik ben mijn zaak in 2002 begonnen en ga sindsdien door het leven als zzp-er”, vertelt hij. “Een mooi en vrij bestaan. Fijn is ook dat ik eigenlijk voortdurend werk heb, omdat ik me laat inzetten door verschillende opdrachtgevers, meestal grotere aannemingsbedrijven of aannemingscombinaties zoals Boskalis, Maurik en Van Sopijker Infrabouw. Die spreiding bevalt me uitstekend.”

Te spreken is Erik Springer zeker óók over Vermeulen Autoschade. “Ik ben er laatst nog langs geweest omdat mijn bedrijfswagen ruitschade had. Repareren was niet mogelijk, dus is de ruit vervangen. Dat gebeurde snel en vakkundig. Ik hoop uiteraard geen schade meer te krijgen aan mijn auto, maar mocht het nog een keer zo ver komen dan weet ik waar ik moet zijn! Waarom ik voor Vermeulen heb gekozen? Daar zijn twee redenen voor: ik woon in Krimpen aan de Lek en geef mijn geld het liefst uit bij lokale collega-ondernemers. Daarnaast heeft Vermeulen Autoschade gewoon een goede naam. Dat hoor ik overal en dat schept vertrouwen. En ik kan je wel zeggen: ik behoor nu ook tot de fans!”

Lees verder

‘Dikke pluim voor Vermeulen’

Om uit te wijken voor een andere auto manoeuvreerde Arie den Ouden zijn Vw up! in een parkeerhaven. Een actie die hem schade opleverde aan de dorpel van zijn wagen.

“Toen ik een schurend geluid hoorde, wist ik meteen hoe laat het was,’ vertelt de in Nieuw-Lekkerland woonachtige senior. “Gelukkig reed mijn up! nog wel. Ik ben meteen richting Krimpen aan de Lek gegaan en bij Vermeulen Autoschade naar binnen gestapt. Ik kende het bedrijf nog uit het verleden. Destijds had ik ook schade aan mijn auto en heeft men het herstel; perfect geregeld. Dat was ook nu weer het geval! Ik werd keurig ontvangen, er werd een kop koffie geserveerd en kreeg daarna een heldere uitleg over alles wat met het herstel van de schade te maken had. Echt perfect. Ook was er een leenauto beschikbaar: een up! Dus dat voelde meteen vertrouwd. En na een aantal dagen kreeg ik mijn eigen auto weer keurig afgeleverd. Blinkend schoon en in topconditie. Een dikke pluim voor Vermeulen! Reken er maar op dat ik met plezier reclame maak voor dit geweldige bedrijf! Echt een topzaak!”

Lees verder

Veelgestelde vragen

Ik heb schade die door de verzekering wordt vergoed, wat nu?

Indien de schade via de verzekering loopt, kies deze optie in het aanmeldformulier. We hebben dan wat extra documenten van u nodig. Onze medewerkers zullen dit met u bespreken. Zoals u gewend bent, regelen wij ook nu de gehele administratieve afhandeling met de verzekeringsmaatschappij. Bij het ophalen van uw auto vooraf aan de reparatie, hebben wij officieel uw toestemming nodig door het zetten van een handtekening. Ook dit licht onze medewerker vooraf toe.

 

Ik wil liever niet met mijn auto naar het schadeherstelbedrijf toe voor een intake, kan dit ook op afstand?

Via dit formulier kunt u uw schade digitaal melden en hoeft u dus niet langs ons te komen. Binnen één werkdag bellen wij u op om de intake definitief te maken en een datum voor herstel af te spreken.

 

Ik wil liever sowieso niet zelf langskomen, welke service kunt u bieden?

Wij willen u graag helpen, zeker nu. Daarom regelen we nu alles op afstand en we komen uw auto ophalen en weer als nieuw terugbrengen. Uiteraard nemen we daarbij maximale  voorzorgsmaatregelen.

 

Moet ik zelf mijn auto wegbrengen naar het schadeherstelbedrijf?

Nee, u kunt gebruik maken van een gratis haal- en breng service.

 

Kan ik gebruik maken van een leenauto?

U kunt, indien gewenst, gebruik maken van een leenauto. De mogelijkheden hiervoor worden besproken tijdens het telefonische intakegesprek. De leenauto wordt vooraf gedesinfecteerd. Desgewenst nemen we de leenauto direct mee als wij uw auto voor herstel komen ophalen.

 

Wordt mijn auto schoongemaakt na het herstel?

Ja, uw auto wordt zowel van binnen als buiten gereinigd en gedesinfecteerd.

 

Draagt de auto/vervangende auto geen virus mee of het personeel wat er aan werkt?

Om zo zorgvuldig mogelijk te zijn, wordt uw auto bij binnenkomst en bij aflevering gedesinfecteerd. Zoals te lezen is op de website van het RIVM, kan het virus maar kort overleven buiten het lichaam. Maar ook hier willen we zoveel mogelijk de risico’s minimaliseren.

 

In de leenauto wel veilig?

Alle leenauto’s worden zowel bij binnenkomst als bij uitgifte gedesinfecteerd en zijn uiteraard goed onderhouden.

 

Is het nu wel de juiste tijd om mijn schade te laten herstellen?

Veel van onze klanten zijn nu thuis aan het werk. Dat betekent dat de auto wat beter gemist kan worden. Bovendien helpt u ons juist door nu uw schade te laten herstellen.

 

Heeft de coronacrisis verder nog invloed op het schadeherstel?

Het kan zijn dat het herstel langer gaat duren door langere levertijden op de onderdelen of andere zaken die er nodig zijn tijdens het herstel. Graag begrip hiervoor. Uiteraard houden wij u steeds op de hoogte, mochten dit soort situaties zich voordoen.

 

Lees verder

Vermeulen Autoschade. Juist nu!

De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en klanten zijn voor ons het allerbelangrijkste in deze periode van Corona. Vermeulen Autoschade volgt uiteraard de richtlijnen van de officiële instanties en heeft daarop de bedrijfsvoering aangepast.

*          We schudden geen handen

*          We houden 1,5 meter afstand houden van elkaar en van bezoekers

*          Onze medewerkers blijven thuis  als zij ziekteverschijnselen vertonen óf als een gezinslid koorts heeft

*          We desinfecteren deurklinken, receptie, werkplaats en sanitair

*          We desinfecteren uw leenauto voor en na gebruik

*          We desinfecteren uw auto na binnenkomst en vóór aflevering

 

Onze werkwijze

Wij helpen u graag, ook in deze crisistijd. U kunt uw schade digitaal bij Vermeulen Autoschade aanmelden. Wij vragen u het aanmeldformulier zo uitgebreid mogelijk in te vullen, vooral de foto’s van de schade zijn van belang. We nemen na het indienen van het formulier binnen één werkdag telefonisch contact met u op om uw schademelding samen te doorlopen.

We komen uw auto desgewenst ophalen en nemen, als u dat wilt een leenauto voor u mee.

Na herstel leveren wij uw auto weer als nieuw én gedesinfecteerd bij u af.

Wilt u toch gewoon langs komen om uw schade te laten beoordelen? Dat kan natuurlijk ook. We zijn gewoon open en helpen u graag!

Lees verder