0180-662022

Bel

06-18415766

WhatsApp

info@vermeulen-autoschade.nl

Mail

Klant aan het woord: Michel Kagenaar van De Arend Rotterdam

Voor de klanten van De Arend Rotterdam is filiaalmanager Michel Kagenaar al een kleine twintig jaar een vertrouwd gezicht. Datzelfde geldt in relatie tot Vermeulen Autoschade. De sympathieke Krimpenaar klopt in geval van autoschade steevast aan bij Kees Vermeulen en zijn team, zoals pas weer toen een mede-automobilist ‘even’ niet oplette en zich van achteren in de Volvo van Kagenaar probeerde te boren.

“Dat leverde een flinke schade op, maar gelukkig alleen aan de auto”, blikt Michel Kagenaar terug. “Zelf had ik niets. Op zulke momenten ben ik extra blij dat ik Volvo rijd… .”

In het dagelijks leven runt Michel Kagenaar het in de inrichting van café, terrassen, restaurants, zorgcentra, vakantieparken, hotels en kantoorpanden gespecialiseerde De Arend Rotterdam. Twee jaar geleden verhuisde zijn onderneming van Capelle aan den IJssel naar een gloednieuw pand in Lansingerland. “We zitten nu op een geweldige locatie”, stelt Michel Kagenaar vast. “Representatief, ruim, voorzien van veel parkeerruimte én mooi centraal gelegen. Binnen een straal van 75 kilometer kunnen we een verzorgingsgebied van 8 miljoen mensen bedienen. Ideaal!”

De kracht van de Arend zit hem in een aantal bepalende factoren. “In de eerste plaats onderscheiden we ons met een ongekend groot, breed en diep assortiment”, weet Michel Kagenaar. “Daarnaast gaan we met onze service verder dan de meeste andere leveranciers, zijn onze producten heel betaalbaar en hebben we een 24/7 mentaliteit. Onze klanten waarderen deze extra kwaliteiten enorm. Niet voor niets geldt: ‘Eens een De Arend-klant, altijd een De Arend-klant’”

Over een hechte contact gesproken: ook de band tussen Michel Kagenaar en Kees Vermeulen is bestendig en goed. “We kennen elkaar van jongs af aan. Kees woonde in onze kindertijd een paar huizen verder in dezelfde straat. We trokken veel met elkaar op en dat is eigenlijk nooit veranderd. Het komt nog regelmatig voor dat we op vrijdagavond even iets gaan drinken en gezellig bijpraten. Ik waardeer hem niet alleen als vriend, maar ook als ondernemer. Hij heeft een pracht bedrijf met een uistekende service. Ik heb het pas weer mogen ervaren na de crash met mijn Volvo. De auto werd bij me thuis opgehaald en na herstel weer voor de deur afgeleverd. Ondertussen had ik de beschikking over een prima leenauto: een fonkelnieuwe Toyota Yaris hybrid. Beviel me prima én zo’n hybrid is ook nog eens goed voor het milieu, ha ha! En mijn Volvo? Die is weer in showroomconditie. Beter kun je het niet hebben,toch?!”

Lees verder

‘De hele kwestie kostte me twee keer tien minuten, ha ha!’

Hans van Gent heeft twee passies: watersport en zijn BMW! “Ik rijd een 320i”, vertelt de Lekkerkerker. “Een heerlijke auto met fijne rijeigenschappen, veel power en een fantastische 8-traps automaat. Elk ritje is een genot!” Minder prettig is het als je bolide geconfronteerd wordt met schade. “Dat doet pijn hoor”, zegt de BMW-adept, die meteen terugdenkt aan de ‘schaafwonden’ die zijn auto opliep bij een wat ongelukkige parkeermanoeuvre van een mede-automobilist. “De bumper en het voorscherm werden licht geraakt. Balen natuurlijk. Ik nam contact op met Interpolis om de schade te melden. Daarna ben ik linea recta naar Vermeulen Autoschade gereden. Een bewuste keuze. Vermeulen heeft niet alleen een uitstekende naam, maar is ook nog eens lekker dichtbij.”

“De goede reputatie van het bedrijf werd meteen bevestigd bij de ontvangst aan de balie. Medewerker Andrew stond me op een bijzonder prettige en heldere manier te woord en stelde me meteen gerust. Binnen de kortste keren kreeg ik een leenauto mee, een Mazda 3. Prima wagen. Ook over de wijze waarop het schadeherstelproces werd afgewikkeld was ik zeer tevreden. Via de mail werd ik tot in detail geïnformeerd, compleet met foto’s. Beter kán niet. Normaal gesproken verwacht je bij het melden en afwikkelen van autoschade ‘een tijdrovend circus’, maar daar was hier geen enkele sprake van. De hele kwestie kostte me twee keer tien minuten, ha ha! Comfortabel hoor. En mijn BMW? Die ziet er weer als nieuw uit. Ik geniet er weer elke dag van!”

Lees verder

‘Mijn Golf? Die ziet er weer prachtig uit!’

Een wat onhandig uitgevoerde manoeuvre op een krapbemeten parkeerterrein in Italië leverde zijschade op aan de vier jaar oude Volkswagen Golf van René Heerdink. “Vervelend, ik had een paaltje over het hoofd gezien”, blikt hij terug op het voorval.

“In eerste instantie hebben mijn vrouw en ik nog even gefilosofeerd over wat we met de schade zouden doen. Laten zitten of toch naar een schadeherstelbedrijf. We kozen uiteindelijk voor het laatste.”

Meteen na de vakantie kreeg de Krimpenaar van zijn verzekeringsmaatschappij enkele namen door van autoschadeherstelbedrijven in de regio. “We kozen voor Vermeulen,” aldus René Heerdink. “Eerlijk gezegd had dat vooral te maken met het feit dat ik geen eigen risicobedrag hoefde te betalen en mijn no claim in tact bleef. Eenmaal binnen bij Vermeulen Autoschade wist ik meteen dat ik goed zat met dit bedrijf. De ontvangst was uiterst vriendelijk en de afwikkeling van de schade verliep perfect. Ook kreeg ik meteen een prima leenauto mee. En mijn Golf? Die ziet er weer prachtig uit. Net of er nooit iets mee is gebeurd! Complimenten aan de vakmensen van Vermeulen!”

Lees verder

Het Koetshuis en Vermeulen: warme relatie

Anton de Wilde kijkt niet bepaald terug op de meest glorieuze anderhalf jaar van zijn bestaan als horecaondernemer. Vanwege de coronamaatregelen, moest hij – met uitzondering van de zomermaanden – zijn activiteiten met Party & Cateringservice Het Koetshuis in Krimpen aan de Lek gedurende een lange tijd sluiten.

“Een zware tijd”, zo blikt hij terug op de voorbije periode. “Om toch nog wat inkomen te genereren ben ik om me heen gaan kijken en kon ik voor werk terecht bij scheepswerf Zwijnenburg en Prins Transport. Dat en de overheidssteun zorgden ervoor dat de zaak kon overleven. Nu de coronamaatregelen versoepeld worden durf ik weer vooruit te kijken. Er mag nu weer wat meer, maar voor een type zaak als de mijne heeft het weinig zin om op stel en sprong weer volledig open te gaan. Tot en met de zomermaanden zijn er gelukkig al wel weer wat reserveringen voor wat kleinschaliger activiteiten, na de zomer is er al veel meer geboekt. Je merkt echt dat de mensen weer toe zijn aan een feestje. Mijn medewerkers en ik ook. Want feesten faciliteren en caterings verzorgen is ons ding. En nu duimen dat vanaf 1 september het land weer ‘open’ gaat. In dat geval kunnen we weer normaal ondernemen. Maar… eerst zien, dan geloven. Wat dat betreft is de horeca wat voorzichtiger geworden. We zijn al een paar keer eerder blij gemaakt met een dode mus.”

Eén mooie opsteker heeft Anton de Wilde in ieder geval al te pakken: zijn bedrijfsbus werd onlangs perfect van schade hersteld door de vakmensen van Vermeulen Autoschade. “Ik had een aanrijding op een rotonde”, vertelt hij. “Er kwam een Tesla naar binnen rijden. Super vervelend. Mijn auto werd op basis van de dagwaarde én de schadekosten total-loss verklaard, maar ik wilde hem toch graag houden. De verzekering keerde een bedrag uit waarvoor de auto gerepareerd mocht worden. Eigenlijk was dat te weinig, maar Kees Vermeulen is het op een heel creatieve wijze gelukt om de schade tóch volledig te herstellen, onder andere door gebruik te maken met tweedehands onderdelen. De wagen ziet er nu weer volledig representatief uit. Ik ben er erg blij mee. Grote klasse! De relatie tussen onze twee bedrijven is sowieso goed. Toen Vermeulen na de verbouwing/nieuwbouw zijn officiële opening had, hebben wij als Het Koetshuis de catering verzorgd. Wij op onze beurt weten meteen naar wie we toe gaan in geval van schade aan onze auto’s. En na deze laatste ervaring weet ik zeker dat we dat tot in lengte van jaren blijven doen!”

Meer weten over Party & Cateringservice Het Koetshuis? Bel 0180-513780 of kijk op www.hetkoetshuispartyservice.nl

Lees verder

Van der Wal BV: breed inzetbare kwaliteit

Van der Wal BV is alweer een behoorlijke tijd klant bij Vermeulen Autoschade. “Met grote tevredenheid”, zegt eigenaar Peter van der Wal namens de in groenvoorziening, wegenonderhoud, verkeersregelaars en incidentmanagement gespecialiseerde onderneming uit Berkenwoude.

“Ik kwam met Kees Vermeulen in contact na wat mindere ervaringen met een ander autoschadeherstelbedrijf”, vertelt Peter van der Wal. “Het klikte meteen tussen ons. Toevallig is dat niet, want wij zijn allebei mensen die recht door zee gaan, houden van helderheid en kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan. Bovendien is hij net als ik iemand die altijd zoekt naar manieren om het nóg beter te doen. En minstens zo belangrijk: Kees en zijn team leveren perfecte service. Beter kán niet.”

Peter van der Wal begon zijn bedrijf in 2005 en beschikt anno 2016 over een onderneming met een uitstekende reputatie en een breed scala aan activiteiten. We beschikken al jaren over goede en betrouwbare teams bosmaaiers, schoffelaars, verkeersregelaars, scheuren-vulploegen en reinigingsmedewerkers,”vertelt hij. “Daarnaast kunnen klanten bij ons terecht voor hat laten ophalen van alle soorten afval, het maken van verkeersplannen voor werkzaamheden en het plaatsen van verkeersmaatregelen zodat de klant veilig werkzaamheden uit kan voeren. Wij beschikken zelf over nagenoeg alle materialen om een goede en veilige afzetting neer te kunnen zetten. Ook zorgt Van der Wal BV voor de inzet van botsabsorbers en het leegmaken van kolken met onze kolkenzuiger. Voor het vervoeren van vloeistoffen (water, en/of rioolslib) hebben wij een vacuümwagen 13.500 liter beschikbaar. Verder kunnen we onze knijperwagens (3 en 4 asser) inzetten voor het vervoeren van zand en grond e.d. Het mag duidelijk zijn: Van der Wal BV is breed inzetbaar voor een scala aan werkzaamheden. Voor wie meer wil weten: kijk gerust op www.vanderwalbv.com.

Lees verder

Camper in topconditie, mede met dank aan Vermeulen

Zes jaar geleden kocht Tim Brinkman een gebruikte VW Transporter met als doel deze om te bouwen tot camper. En nu, voorjaar 2021, is de klus definitief geklaard en mag de Krimpenaar spreken van een groot succes. Met dank aan zijn eigen vernuft en doorzettingsvermogen en de expertise van het team van Vermeulen Autoschade.

Wie de in ‘Audi-grijs’ uitgevoerde camper van Tim Brinkman ziet staan, kan niet geloven dat deze in showroomconditie verkerende beauty alweer zijn elfde verjaardag heeft gevierd. “Mooi is ie, hè”, zegt de 28-jarige eigenaar. “Toen ik hem in 2015 overnam van de vorige eigenaar, verkeerde de bestelbus in goede staat, dus de basis was goed. Het was een zwart exemplaar met een wit dak en een dubbele cabine. Ik vond de kleurstelling al meteen niet mooi en belde Kees Vemeulen of ie de kleine deukjes en de roestplekjes aan de buitenzijde wilde herstellen en auto in een andere kleur wilde spuiten. Kees opperde om de Transporter zowel binnen als buiten te spuiten; dat leek hem mooier. Ik was het daar van harte mee eens. Uiteindelijk kozen we voor Audi-grijs met zwarte accenten.”

Kort nadat Brinkman de Transporter in zijn bezit had hekregen ging hij al met het interieur aan de slag. De auto werd aan de binnenzijde vrijwel geheel nieuw opgebouwd. Een enorme klus die hij geheel op basis van eigen inzichten klaarde. De Transporter kreeg een compleet nieuwe indeling met een fraaie houtlook-vloer met led-strips, eigen gemaakt zitmeubilair, een afneembaar en inklapbaar tafeltje, alsmede een zelf ontworpen keukenblok aan de achterzijde. “Bij mooi weer koken we nu buiten, bij slecht weer vanuit de auto”, glimlacht Brinkman. Ook bijzonder: de uitklapbare daktent werd verwijderd en herbenut. “Hij past precies op een aanhangwagentje”, weet Brinkman. “Die neem ik mee als we met vier personen op reis gaan met de camper. Zo heeft iedereen een prima slaapplek.” Om de Brinkman-beauty te vervolmaken werd door Kees Vermeulen een luifel gemonteerd op de auto. “Ik was enorm blij dat Kees ook dát wilde doen, want ik was wat onzeker over hoe ik at moest aanpakken. Kees loste het perfect en solide op. En nu is de camper echt af! Het is een soort coproductie geworden tussen Vermeulen en Brinkman, ha ha! Ik ben Kees en zijn team enorm dankbaar. Pure vakmensen zijn het. Ik zeg je eerlijk dat ik eigenlijk niemand aan mijn camper wil laten werken. Maar voor één groepje mensen maak ik een uitzondering, ha ha! Die toppers uit Krimpen aan de Lek!”

Tim Brinkman weer nog niet precies waar zijn unieke camper hem en zijn vriendin én herdershond (met eigen bank in de auto!) deze zomer gaat brengen. “Alles valt en staat met de coronamaatregelen, hè”, zegt hij. “Vorig jaar glipten we er nog mooi tussendoor en maakten we een geweldige rondreis door Zweden. Dit jaar is het afwachten. Wie weet blijven we dicht bij huis. Hoe dan ook: de camper is klaar voor zijn eerste weekendjes-weg van 2021. Waar we naar toe gaan? Ik houd de volgens van de Vermeulen facebookpagina op de hoogte!”

Lees verder

Bergambachtenaar Rinus van Erk zeer tevreden over Vermeulen

‘Ik had er geen omkijken naar!’

Bergambachtenaar Rinus van Erk is zuinig op zijn Nissan Qasqhai. Toen zijn oog viel op een loszittend klepje aan de achterzijde van zijn auto, twijfelde hij geen moment en besloot hij het onderdeel te laten vervangen.

“Van mijn verzekeringsmaatschappij kreeg ik te horen dat in mijn geval kon zonder kosten en met behoud van mijn no-claim”, vertelt de heer Van Erk. Keurig vond ik dat. Ik kreeg voor de vervanging van het klepje de keuze uit twee autoschadeherstelbedrijven. Ik koos voor Vermeulen in Krimpen aan de Lek. Ik was daar jaren geleden al eens eerder geweest en herinnerde me het vakmanschap en de vriendelijke service. Beide bleken nog volledig hetzelfde. Ik bracht mijn auto, kreeg een leenauto mee en kon mijn Nissan de volgende middag alweer ophalen. Voorzien van een nieuw klepje én gewassen, gestofzuigd en gepoetst. Ook naar de afhandeling met de verzekering had ik geen omkijken. Dat werd perfect in orde gemaakt. En in de tussentijd hield men me via een e-mail met foto’s ook nog eens keurig op de hoogte van de werkzaamheden aan mijn auto! Beter kán niet! Mijn complimenten aan de mensen van Vermeulen Autoschade.”

Lees verder

Gerrit de Jager: zuinig op zijn youngtimer

Gerrit de Jager is zuinig op wat hij noemt zijn ‘funcar’; een mooie Porsche Boxster. Vandaar dat hij not amused was toe zijn ‘youngtimer’ schade opliep nadat een knul van dertien al fietsend de zijkant had geraakt . “Ik stond net bovenaan de dijk te praten toen het gebeurde. De schade was niet erg groot, maar genoeg om tot reparatie over te gaan”, vertelt de als ‘pensionado’ door het leven gaande oud-winkelier. “Ik ging in eerste instantie bij Vermeulen Autoschade langs om een prijsopgave te laten doen. De vriendelijkheid en deskundigheid van het bedrijf vielen me meteen op. ‘Dat steekt daar goed in elkaar’, concludeerde ik. Vervolgens meldde ik de schade bij mijn verzekering waarna ik de keuze had uit een aantal autoschadeherstelbedrijven. Ik koos op basis van mijn eerste goede ervaring voor Vermeulen. De auto werd vervolgens gerepareerd. Tot mijn volle tevredenheid. Al na twee dagen kreeg ik de Boxster terug. In topconditie! Geweldig!”

Lees verder

‘Een goede reputatie én lekker dichtbij’

Het zou je maar gebeuren: je wilt s’ ochtends om 07.00 uur in je auto stappen om naar je werk te gaan, blijkt het gehele infotainmentsysteem verwijderd te zijn. Het overkwam Krimpenerwaarder Eric Mudde.

“Dan sta je wel even te kijken hoor”, blikt hij terug op wat hem overkwam. “De dieven hadden een ruitje ingeslagen. Gewoon hier voor de deur. Mijn vrouw en ik hebben er niets van gemerkt. Ze hebben vervolgens het infotainmentsysteem compleet met navigatie en radio uit mijn Skoda Octavia gehaald en alle bedrading doorgeknipt. Ik heb daarop direct contact gezocht met mijn verzekeraar Allianz Direct. Daar bood men mij de keuze uit een aantal autoschadeherstelbedrijven. Ik koos voor Vermeulen Autoschade in Krimpen aan de Lek, want: een bedrijf met een goede reputatie én lekker dichtbij. Ze zijn daar met mijn auto aan de slag gegaan en men gaf me meteen een leenauto mee. Niet veel later kreeg ik foto’s gemaild van het herstelproces. Zo werd ik keurig op de hoogte gehouden; goed van Vermeulen. Een aantal dagen later was mijn Skoda klaar. Het resultaat? Perfect. Ik vind het buitengewoon knap hoe ze dat gedaan hebben, want het was geen geringe klus. Uiteraard hoop ik dat ik in de toekomst geen beroep meer zal hoeven doen op de expertise van een autoschadeherstelbedrijf, maar áls het nog een keer nodig is, dan weer ik waar ik linea recta naar toe ga: Vermeulen Autoschade!”

Lees verder

‘Gehecht aan mijn Twingootje’

Twee banden aan flarden, de velgen beschadigd. Zo kan dat gaan als je in de nachtelijke uren door je navigatiesysteem verkeerd wordt gestuurd in het pikkedonker en op een vluchtheuvel tot stilstand komt. Het overkwam Monique de Krou enkele weken geleden. De kraamverzorgende was onderweg naar Schiedam om daar te assisteren bij een bevalling. “Het was een zogeheten ‘spoedopdracht’”, blikt ze terug. “Maar ik liep zoveel vertraging op dat het kindje al ter wereld was gekomen toen ik aanbelde. Gelukkig was de verloskundige wél op tijd.”

Na de ‘vluchtheuvelcrash’ moest ze voor het eerst in 23 jaar schadeloos autorijden haar vierwieler laten repareren. “Via mijn verzekeringsmaatschappij werd ik naar Vermeulen Autoschade verwezen”, vertelt Monique. “Daar ervoer ik wat superservice is! De schade wed vlot afgehandeld. Een duidelijk en goed verhaal. Ook fijn: ik kreeg een leenauto mee. Voor mij was het belangrijk dat ik meteen weer achter het stuur kon kruipen, zodat ik een vervelende rijervaring snel achter me kon laten. En korte tijd later kreeg ik mijn ‘Twingootje’ weer terug. Hij is zo leuk, hè?! Ik ben er echt aan gehecht. Het was dan ook een fijn moment toen hij weer blinkend en volledig hersteld op me stond te wachten!”

Lees verder